Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ «عبدالفتاح برهان»، رئیس شورای حکومتی سودان اعلام کرد، آمریکایی‌ها ترتیب دیدار اخیر او با بنیامین نتانیاهو را دادند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، عبدالفتاح برهان، رئیس شورای حکومتی سودان گفت دیدارش با بنیامین نتانیاهو با وساطت آمریکایی‌ها انجام شده است. وی مدعی شد مردم سودان نتیجه این دیدار را به زودی خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تأکید کرد در این دیدار موضوع معامله قرن مطرح نشده و موضع او درباره موضوع فلسطین، ثابت است.
پیش از این، روزنامه واشنگتن‌پست فاش کرد که دولت امارات در هماهنگ کردن دیدار برهان و نتانیاهو در اوگاندا نقش داشته است.
فیصل صالح، سخنگوی دولت سودان در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه دیدار برهان، با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بدون اطلاع و مشورت کابینه انتقالی دولت صورت گرفته است، تصریح کرد: کابینه منتظر بازگشت برهان برای شفاف‌سازی در رابطه با این نشست است.
همچنین «محمد عبدالسلام»، سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز گذشته به دیدار رئیس شورای انتقالی سودان و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اوگاندا واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا سودان عبدالفتاح برهان نتانیاهو معامله قرن آمریکا امارات رئیس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان مهمترین موضوعات کلیدی مدنظر شهردار اصفهان، بیشترین درخواست شهروندان اصفهانی در حوزه شهری، مهمترین مشکلات پیگیری شده و فراوانی تماس‌ها با برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» در سال گذشته را تشریح کرد.

محمدحسن غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: «بی‌واسطه با مردم» یکی از برنامه‌های رادیو صدای شهر است که شهروندان می‌توانند با تماس با شماره‌های اعلام شده، دغدغه‌ها و مشکلات خود را به طور مستقیم با شهردار اصفهان مطرح و مطالبه‌گری کنند.

وی با بیان اینکه این برنامه سال گذشته در ۲۳ قسمت در ۹۲۰ دقیقه با تماس ۸۵۱ شهروند اجرا شد، افزود: این برنامه همچنان در سال ۱۴۰۳ با حضور «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان روزهای چهارشنبه ساعت ۱۳:۱۰ در رادیو اصفهان پخش می‌شود.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات ۲۰ و ۵۰ ساله پرتمان و علی‌آباد کلنگان با پیگیری در این برنامه رفع شد، گفت: علاوه بر پاسخگویی شهردار اصفهان در این برنامه مسئولان مربوط به هر مطالبه هم پاسخگوی شهروندان هستند.

غضنفری ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده، بیشترین پاسخگویی از سوی معاون عمران و مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بوده است.

وی بیان کرد: با بررسی تماس‌های شهروندان و پاسخ‌های شهردار اصفهان، کلیدواژه‌هایی همچون ترافیک، اتوبوس، آزادسازی، فضای سبز، پروانه ساختمانی و موتورسیکلت مد نظر شهردار و کلید واژه‌هایی همچون ترافیک، فضای سبز، آسفالت، آزاد سازی، اتوبوس، پارکینگ، پله برقی، بافت فرسوده محل بحث شهروندان بوده است.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان افزود: شهروندان خیابان احمدآباد و طالقانی بیشترین تماس و شهروندان خیابان‌های آتشگاه و جانبازان کمترین تماس‌ها را در سال گذشته با برنامه بی‌واسطه با مردم به‌نام خود ثبت کرده‌اند.

کد خبر 748958

دیگر خبرها

  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن