Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@14:37:37 GMT

۱.۵ میلیون موتور سیکلت در کشور بیمه هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۱۲۲۳

صراط:

غلامرضا سلیمانی  رییس کل بیمه مرکزی کشور  در آیین افتتاح شعبه صندوق تامین خسارت‌های بدنی سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: درحالی تعداد اندک موتورسیکلت در کشور بیمه هستند که ۲۵ درصد تصادفات به این نوع از وسیله نقلیه اختصاص دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران او  افزود: همچنین با وجود اجباری شدن بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه شخصی از مجموع افزون‌بر ۲۵ میلیون دستگاه ۲۱ میلیون دستگاه بیمه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بیمه مرکزی کشوری با بیان اینکه ۳۲ پکیج محصولات بیمه‌ای در کشور وجود دارد، گفت: با وجود تعداد زیاد پکیج‌های بیمه تنها بیمه شخص ثالث، آتش سوزی و بیمه منازل مورد توجه شهروندان است.

وی با بیان اینکه توسعه یافتگی هر جامعه مرهون نفوذ بیمه است، گفت: هر چه بیمه در جامعه بیشتر نفوذ داشته باشد نشان از توسعه یافتگی آن است.

سلیمانی بیان کرد: با توجه به بروز حوادث طبیعی فراوان مقرر شده است سال آینده منازل مسکونی با قیمت ۶۰ هزار تومان در مقابل حوادث طبیعی بیمه شوند.

وی بر ترویج فرهنگ بیمه در کشور تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه در کشور هر ساعت ۲ نفر کشته، ۵۰ نفر معلول و ۴۰ نفر مصدوم می‌شوند ضروری است فرهنگ بیمه در کشور بیش از گذشته مورد توجه همگان قرار گیرد.

رییس کل بیمه مرکزی عامل ۷۰ درصد تصادفات در کشور را عامل انسانی عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش تصادفات در کشور نیازمند فرهنگ سازی با همکاری همه دستگاه‌های متولی و رسانه‌ها هستیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی موتور سیکلت بیمه شخص ثالث صراط بیمه مرکزی بیمه هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۸۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در شبانه روز گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۱ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۱۲ هزار و ۶۱۴ فقره تخلف راهور نیز دیروز در شهرهای استان جریمه شدند که سه هزار و ۷۵ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۰۸ فقره تصادف جرحی با ۱۱۴ مصدوم و ۵۸۱ فقره تصادف خسارتی در شهرهای استان رخ داده است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: با رعایت قوانین راهور تا میزان زیادی از بروز تصادفات کاسته می شود.

دیگر خبرها

  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • داداش کلاه یادت نره 
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند