Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دربی نود و دوم گفت: باز به یک دربی دیگر رسیدیم. دوباره شور و هیجان و شعف خاصی بر فوتبال ما حاکم شده است؛ دیداری که می تواند تا چند روز رسانه ها را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی گفت: استقلال بعد از اتفاقاتی که با رفتن استراماچونی برایش بوجود آمد شرایط خوبی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ دیرتر شروع شد و در آن برهه آبی پوشان وضعیت نگران کننده ای داشتند اما با آمدن مجیدی تا حدودی … آرامش برقرار شد و او توانست ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده و تمرینات را مجدداً از سر بگیرد.

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان توانستند با برد برابر الکویت، الریان و نفت مسجد سلیمان خود را آماده دربی کنند. استقلال در ۳ بازی گذشته همان روند و سیستمی را ارائه کرد که استراماچونی در زمین انجام می داد و آبی پوشان توانستند به سه برد حساس دست پیدا کنند.

عبدالهی خاطرنشان کرد: متاسفانه مصدومیت دیاباته و اسماعیلی و آماده نبودن غلامی و یزدانی تا حدودی کار را برای آبی پوشان و فرهاد مجیدی مشکل کرد اما اعتقاد دارم این روزها مطهری و قاعدی عملکرد قابل قبولی داشته و می توانند در دربی گلزنی کنند.

وی افزود: نبود دیاباته تاثیرگذار است. او می توانست در این دیدار دروازه حریف را باز کند اما حالا باید دربی را باز هم بدون او تجربه کنیم.

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در مورد شرایط سرخپوشان تهرانی هم گفت: پرسپولیس با تغییراتی در کادر فنی روبرو بود، کالدرون جایش را به یحیی گل محمدی داد و سرمربی جدید پرسپولیس هم توانست در دو دیدار قبل از دربی دو پیروزی بدست آورده و خود را آماده این دیدار حساس کند. البته قرمزپوشان تهرانی هم شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند که این موضوع تا حدودی شرایط را برای آنها سخت کرده است.

وی در مورد بیژن حیدری داور این دیدار هم گفت: او قضاوت سختی در پیش دارد البته او تجربه خوبی دارد اما امیدوارم بتواند با مدیریت بازی و آرام کردن جو این دیدار اجازه ندهد حاشیه ها بر متن غلبه کند.

عبداللهی در خصوص پیش بینی این دیدار هم گفت: هرگز نمی شود دربی را پیش بینی کرد. این بازی شرایط خاصی دارد و با تمام بازیها متفاوت است. هر تیمی که از لحظه ها و موقعیت های بدست آمده به خوبی استفاده کند برنده خواهد بود و هر تیمی که اشتباه کند باید تا مدتها تاوان آن را پس بدهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هوادارانی که برای تماشای این دیدار به ورزشگاه می آیند تنها تیم خود را تشویق کرده و وارد حاشیه ها نشوند تا بتوانند با انرژی مثبتی که به بازیکنانش محبوبشان می دهند آنها را در انجام یک بازی خوب و بدست آوردن نتیجه خوب تر یاری کنند.

کد خبر 4844804

منبع: مهر

کلیدواژه: نصرالله عبداللهی شیخ دیاباته دربی تیم فوتبال استقلال تهران یحیی گل محمدی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور کاراته لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران فرهاد مجیدی فوتسال آبی پوشان تا حدودی هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

شاگردان میکل آرتتا با غلبه بر رقیب همشهری به پیشروی خود در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه)، تیم فوتبال تاتنهام در دربی شمال لندن میزبان رقیب دیرینه خود آرسنال بود که این بازی با برتری 3 بر 2 توپچی‌ها همراه شد.

گل به خودی پیر امیل هویبرگ بازیکن تیم تاتنهام در دقیقه 15، آرسنالی‌ها را پیش انداخت. گل بعدی توپچی‌ها در دقیقه 27 توسط مهاجم خودشان، بوکایو ساکا رقم خورد و در دقیقه 38 نیز کای هاورتس مهاجم آلمانی توپچی‌ها اختلاف را به 3 گل افزایش داد.

در نیمه دوم تاتنهام به بازگشت به بازی امیدوار شد و ابتدا در دقیقه 64 توسط کریستین رومرو و سپس در دقیقه 87 به وسیله سون هئونگ مین از روی نقطه پنالتی دو گل از گل‌های خورده را جبران کرد. با این حال شاگردان آنگه پوستکوغلو در نهایت نتوانستند از شکست خانگی بگریزند وبا قبول نهمین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر شانس خود را برای بازگشت به رده چهارم جدول از دست دادند.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آرسنال اما با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش 80 امتیاز شد و اکنون با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و 4 امتیاز برتری نسبت به این تیم، جای خودش را در صدر جدول تثبیت کرد. در همین حال فاصله توپچی‌ها با دیگر مدعی قهرمانی یعنی لیورپول که تعداد بازی‌هایش برابر با آرسنال مساوی است، به 5 امتیاز افزایش یافت.

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیسف از ساعت 19 امشب به وقت تهران، منچسترسیتی میهمان استون‌ویلا، تیم چهارم جدول رده‌بندی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است