Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاکسار قهرودی با اشاره به اینکه مجموعه حرم مطهر رضوی تأمین نیازهای زائران در حوزه‎های مختلف را دنبال خواهد کرد، گفت: فعالیت خادمیاران در قالب کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور تداوم می یابد

«مصطفی خاکسار قهرودی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با تأکید بر اینکه طرح اصلاح و تکمیل ساختار کلان آستان قدس رضوی توسط جمعی از اساتید برجسته و دارای تجربه این حوزه و با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی داخل مجموعه انجام شده است، خاطرنشان کرد: توجه به سیاست گذاری‎های رهبر معظم انقلاب در حکم تولیت آستان قدس رضوی، ایجاد توازن و تعادل سیستمی، تسهیل تصمیم گیری، تقویت نظام نظارت و بازرسی حرفه‌ای، ارتقای جایگاه برنامه‌ریزی، توجه بیشتر به «زنجیره فعالیت‌ها» و توجه جدی به مسئله مهم سرمایه‌های انسانی از جمله سیاست‎های مورد نظر در این طرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تفکیک حوزه‌های ستادی و عملیاتی در این طرح، گفت: به این ترتیب چهار مجموعه حرم مطهر، بنیاد کرامت رضوی، سازمان علمی و فرهنگی و بنیاد بهره‌وری موقوفات به عنوان مجموعه‎های عملیاتی (صف) اجرای مأموریت‎های آستان قدس رضوی را برعهده دارند.

 

خاکسار قهرودی با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی بر امر «زائر محوری»، اظهار کرد: در این راستا مجموعه حرم مطهر رضوی به عنوان یک حوزه عملیاتی مجزا تعریف شده است و تأمین نیازهای زائران در حوزه‎های مختلف را دنبال خواهد کرد.

 

وی از تداوم فعالیت خادمیاران در قالب کانون‌های خدمت رضوی و در سراسر کشور خبر داد و افزود: بنیاد کرامت رضوی از این پس متولی همه نقش‎های اجتماعی آستان قدس رضوی خواهد بود و بر این اساس فعالیت‌های خادمیاری در استان‎ها، کمک به محرومان و نیازمندان با تجمیع ظرفیت‎های موجود در این بنیاد دنبال خواهد شد.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی هم چنین به تداوم فعالیت‎های علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی اشاره و عنوان کرد: سازمان علمی و فرهنگی مسئولیت هماهنگی، هم افزایی و مدیریت مؤسسه‎های علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی را بر عهده دارد و امیدواریم بر این اساس توسعه بیش از پیش بنیان‎های علمی در فعالیت‎های فرهنگی را نیز شاهد باشیم.

 

خاکسار قهرودی تأکید کرد: توسعه اقتصاد دانش بنیان نیز در قالب شرکت‎هایی همچون صنایع خلاق و صنایع پیشرفته رضوی زیر نظر بنیاد بهره وری موقوفات دنبال خواهد شد.

 

وی از ایجاد بخش‎های ویژه ارتباط با حوزه و روحانیون، نخبگان و نهادهای دولتی و حاکمیتی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای زمینه سازی اجرای بندهای حکم ابلاغی مقام معظم رهبری و توسعه ارتباط دو سویه آستان قدس رضوی با گروه‎های مرجع صورت گرفته است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام دهه فجر ایام الله دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم معامله قرن زائر محوری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی تولیت آستان قدس رضوی مجموعه حرم مطهر خاکسار قهرودی علمی و فرهنگی خدمت رضوی سراسر کشور دنبال خواهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توانمندی‌های صادراتی استان بوشهر در قالب یک نمایشگاه در تهران عرضه شد که منجر به تفاهم‌نامه‌های همکاری برای فروش تولیدات و محصولات صادراتی استان شد.

وی با اشاره به معرفی تولیدات استان بوشهر به بازارهای منطقه‌ای و جهانی تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌های خوبی در قالب این نمایشگاه امضا شد که فضای مناسبی برای توسعه صادرات است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به عقد چندین قرارداد فروش خارجی گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌های جدید، صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه معرفی زنجیره‌های ارزش محصولات راهبردی آبزیان، خرما، صنایع پایین دست پتروشیمی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خرما، خرما، آبزیان و مصالح ساختمان بود.

کد خبر 6095572

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم