Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری در شوشتر علاوه بر بهره برداری از پالایشگاه مقیاس کوچک پارس پترو این شهرستان، ۲۹ پروژه عمرانی خوزستان نیز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آیین بهره‌برداری و رونمایی همزمان از ۲۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۷۷ میلیارد ریال و ۲۲ واحد صنعتی با سرمایه گذاری دو هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۶۷۸ نفر در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خوزستان شامگاه چهارشنبه با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، برات قبادیان معاون وزیر صمت و جمعی از مدیران شهری و استانی در شهرستان شوشتر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که مطالعات و ساخت پالایشگاه مقیاس کوچک پارس پترو شوشتر از سال ۱۳۹۵ آغاز و در نیمه دوم سال جاری وارد فاز تولید شد. این مجتمع پالایشگاهی ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار تن انواع حلال، بنزین و گازوییل را دارد که برای ۱۳۰ نفر مستقیم و برای دو  هزار نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است و بازار هدف آن کشورهای حوزه خلیج فارس است و تاکنون محصولاتی را به این کشورها پیش فروش کرده است.

شرکت پارس پترو شوشتر ماهانه حدود ۱۰ میلیون دلار برای کشور ارز آوری دارد  که برای احداث و راه اندازی آن یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته که ۵۰ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پالایشگاه بهره برداری استانداری خوزستان شوشتر پروژه های دهه فجر برنا خوزستان معاون پارلمانی رییس جمهور ۲۹ پروژه عمرانی میلیارد ریال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: احداث پل جدید بند قیر در محدوده ملاثانی به شوشتر در مرحله طراحی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به وضعیت محور اهواز ملاثانی شوشتر دزفول، اظهار کرد: این محور یکی از پرترافیک ترین و حادثه سازترین محورهای ارتباطی استان بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهرامی افزود: در این محور یک دستگاه پل ۱۰۰ متری در محدوده بندقیر در حال احداث است که در حال حاضر در مرحله طراحی است و به زودی در فرایند مناقصه قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: محور ملاثانی تا شوشتر به صورت چهارخطه بوده که یک قطعه به طول ۴ کیلومتر از پلیس راه ملاثانی تا پل بندقیر که در حال حاضر پیشرفت حدود ۸۵ درصدی دارد، طی چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه محور شوشتر به دزفول یکی از محورهای پر تردد استان است، گفت: باند دوم این محور در سال گذشته عملیات آن انجام شده که ۳ و نیم کیلومتر آن آماده آسفالت است و در صورت تزریق آسفالت دولتی به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی از احداث زیرگذر شرافت در این محور خبر داد و عنوان کرد: این زیرگذر به صورت ۲ دستگاه پل رفت و برگشت به طول ۱۵ کیلومتر احداث شده است که یک دستگاه از این زیرگذر طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد و زیرگذر دوم نیز به زودی در مرحله خاک برداری قرار می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد