Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: اگر حق من باشد و به المپیک بروم رکوردهایی را بر جای خواهم گذاشت تا به مدال طلا برسم. تاریخ انتشار: 01:01 - 17 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۲۲۵

رضا بیرالوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: قرار بود برای مسابقات جام فجر وزن‌کشی کنم اما با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون به دنبال امتیاز و قهرمانی در این مسابقات بودند به من اعلام کردند تا وزن‌کشی‌ نکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل پیگیر کارهای درمانی خودم هستم تا برای مسابقات غرب آسیا به آمادگی لازم برسم.

وی ادامه داد: باید بدنم به شرایط اوج خودش  برگردد و در مسابقات آتی به هیچ عنوان به دنبال رکوردشکنی نیستم و تنها می‌خواهم به خودم فشاری وارد نکنم تا مصدومیتم بهتر شود. اگر حق من باشد و به المپیک بروم رکوردهایی را بر جای خواهم گذاشت تا به مدال طلا برسم. البته دعا می‌کنم سهراب مرادی را دوباره روی تخته آماده ببینم. فعلا برنامه‌ای برای انجام جراحی ندارم و طبق گفته پزشکان همه چیز با استراحت کردن درست می‌شود.

ملی‌پوش وزنه‌برداری در خصوص عملکرد نمایندگان ایران در وزنه‌برداری جام فجر تصریح کرد: حسین سلطانی در دسته ۸۱ کیلوگرم خوب کار کرد. در وزن ۹۶ کیلوگرم هم از آنجایی که رقابت سنگین بود مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. خیلی ناراحت هستم از اوت کردن کیانوش رستمی در حرکت یک‌ضرب و دهدار در حرکت دوضرب، ولی به هر حال از این اتفاقات در رشته‌ای مانند وزنه‌برداری پیش می‌آید و چیز چندان عجیبی هم نیست. کیانوش مجبور بود وزنه سنگین بزند و به نظرم کار اشتباهی انجام نداد و همچنان آینده او روشن است.   بیرالوند در خصوص اینکه آیا فدراسیون در استعدادیابی کار خوبی انجام داده است یا خیر، گفت: فدراسیون وزنه‌برداری به امر پشتوانه‌سازی توجه لازم را دارد و برنامه‌ریزی برای تیم‌های پایه و موفقیت‌های آنها در عرصه آسیایی و جهانی بیانگر این نکته است. البته پشتوانه‌سازی در وزنه‌برداری یک پروسه زمانبر و دیربازده است. به نحوی که حسین سلطانی، رضا دهدار و علی داوودی آینده خوبی را می‌توانند برای این رشته در سالیان آینده رقم بزنند. بیشتر بخوانید: رستمی باز هم حذف شد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کیانوش رستمی رضا بیرالوند المپیک توکیو حسین سلطانی کیانوش رستمی اگر حق من وزنه برداری مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید

به گزارش خبرنگار مهر؛ رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

عبدالباسط فلاحی شناگر شایسته کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

گفتنی است؛ این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

کد خبر 6096148

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت