Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌های «نمودار» رادیو ایران ،«نود و هشتی ها » و«رهیافت »،«ایستگاه نود و هشت»، «دکه» از شبکه رادیویی اقتصاد به عنوان برنامه‌های منتخب معاونت صدا در زمستان سالجاری معرفی شده‌اند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رادیو ایران با مجله رادیویی« نمودار»  نبض بازار را در دست می گیرد و ضمن ارائه اخبار و اطلاعات بازارهای مختلف، درباره مسائل اقتصادی در گفت و گو با مسئولان و کارشناسان آن حوزه، تحلیل درست و دقیقی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پیگیری مطالبات مردمی ،پویش رونق تولید در جهت اتصال کارآفرینان با سرمایه گذاران، بیان نکته های اقتصادی و بخش حقوقی اقتصاد از سایر بخش های قابل توجه این برنامه است. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 به طور زنده با تهیه کنندگی  راضیه حسینعلی ،عاطفه بنایی و گویندگی  مهرناز فقیهی و  ایمان ساکی پخش می شود. برنامه های رادیو ایران  از موجFM ردیف 90 مگاهرتز شنیده می شود. مجله رادیویی «نود و هشتی ها»  با موضوعات مهم اجتماعی،فرهنگی،ملی و بین المللی با رویکرد اقتصادی به صورت تعاملی با مخاطبان شبکه رادیویی اقتصاد  برای آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی در راستای توجه به مخاطب محوری و امید بخشی به جامعه در قالب گزارش،گفتار،بسته های صوتی رادیویی، نمایش های کوتاه رادیویی طنز، پیامک، تلفن های مردمی و دریافت نظرها و دیدگاه های متفاوت مردمی تهیه و پخش می شود. «نود و هشتی ها» که یکی از پرمخاطب ترین برنامه های رادیو اقتصاد است، از   شنبه تا پنج شنبه به طور زنده ساعت 17:05 به تهیه کنندگی  مهرگان طور سوادکوهی و گویندگی حمیده رستگاردوست پخش می شود.  

 

برنامه گفت و گو محور« رهیافت » با موضوع: اقتصاد مقاومتی برای تبیین و آگاهی بخشی به جامعه هدف و طرح مهمترین مسائل و مشکلات اقتصادی روز و ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی و همچنین پیگیری مطالبات مردمی بر اساس اصول 24 گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و پاسخگویی مسئولان و نظرهای و پیشنهادهای کارشناسان خبره در حوزه اقتصاد ،تهیه و پخش می شود. این برنامه  از شنبه الی پنج شنبه به طور زنده ساعت 20:00 به تهیه کنندگی حمیدرضا کجوری،  کارشناس مجری ناصر خیرخوا ه و امیرحسین راسخ  پخش می شود. مجله رادیویی تعاملی  « ایستگاه نود و هشت » با رویکرد اقتصادی به موضوعات فرهنگی ، اجتماعی فردی و خانوادگی می پردازد.برنامه ایستگاه 98 بخش های متنوع نمایش و روایت ، گزارش، کارشناسی و بسته های صوتی رادیویی را در برنامه پخش می کند و شنوندگان برنامه از طریق پیامک و تلفن نظرات موافق و مخالف را درباره موضوع برنامه مطرح می کنند.  « ایستگاه نود و هشت»به طور زنده  ساعت 8:30   از شنبه تا  پنج شنبه تهیه کنندگی فرزانه صادقیان ،گویندگی معصومه سید علوی پخش می شود. برنامه «دکه» در قالب ساختارهای نوین با ایجاد لحظاتی شاد، مفرح و همچنین بیان مسائل و مشکلات مهم اقتصادی روز جامعه در قالب طنز و لطیفه به صورت پنهان و جذب مخاطبان جدید در راستای توجه به افزایش شنوندگان رادیویی، تهیه می شود. همچنین موضوعات روز اقتصادی در قالب بخش های  نمایشی جهت انتقال پیام های اقتصادی- اخلاقی به مخاطبان ارایه می شود. این برنامه روز های یکشنبه،سه شنبه،پنج شنبه  ساعت 16:00 به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی پخش می شود. برنامه های رادیو اقتصاد از موجFM ردیف 98 مگاهرتز شنیده می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصادی حقوقی رادیو برنامه های رادیویی مجله رادیویی برنامه های رادیو تهیه کنندگی مجله رادیویی نود و هشتی ها رادیو ایران طور زنده پخش می شود پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند

به گزارش قدس خراسان، احمد وحیدی در همایش ملی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور  اظهار کرد: همه گام های رشد و ارتقا را جمهوری اسلامی طی کرده و در قله ها به‌سر می‌برد اما کاستی و کمی هنوز در حوزه اقتصاد وجود دارد. مقام معظم رهبری فرموده‌اند یکی از مسائل ما استحکام اقتصادی است و اقتصاد باید درخور آرمان های کشور باشد. یک کشور با آرمان‌ها، رسالت و انتظارات جهانی باید اقتصاد کافی و چشم نواز داشته باشد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی قدرت کاملا تصویب شده و مقتدری دارد، افزود: به خصوص بعد از عملیات وعده صادق نوع نگاه کشورها، ملت‌ها و نوع اشتیاق آنها به جمهوری اسلامی  متفاوت شده‌است. همیشه در هر مرحله‌ای قدرت و اقتدار را تجربه کرده ‌ایم و تحسین جهانیان و ملت های آزاده و غیر وابسته و وابسته برانگیخته و ما امروز هم در همان مسیر اقتدار هستیم.

وی گفت: ما در حوزه های سیاسی دفاعی،امنیتی، علمی و فرهنگی بسیار در موقعیت‌های خوبی به‌سر می بریم. ما پیام انقلاب اسلامی و رسالت انقلاب اسلامی را داریم. آینده روشن انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادیم.کدام کشور می‌تواند مانند ایران ظرفیت سیاسی، استقلال سیاسی و مانورهای سیاسی داشته باشد و همه از منظر خدا خواهی و سعادت بشری است. در حوزه امنیت و دفاعی و علمی در نرخ رشد در جهان اول هستیم.

وحیدی تاکید کرد: در اقتصاد ظرفیت‌ها فراوان است. ما از نظر تولید ناخالص و قدرت خرید با توجه به آنچه سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است در رتبه  ١٩ قرار داریم. جهاد امروز ما مهم است و باید ظرفیت های بالقوه را بالفعل تبدیل کنیم و کشور را در حوزه اقتصادی بر قله‌های افتخار بنشانیم. البته دشمن در مقابل سنگ اندازی می‌کند و نمونه آن تحریم‌ها است و موارد غیر تحریم هم وجود دارد اما اینها نباید از تلاش‌های ما بکاهد.

وزیر کشور ادامه داد: لذا جهاد مهم شکل گرفته است و هر کس مسئولیت هایی دارد و شما عزیزان جایگاه بسیار مهمی در این جهاد دارید و باید گام‌هایی در حرکت‌های بزرگ اقتصادی بردارید. مناطق آزاد و ویژه پرچم داران و بخش مهم، نقطه تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد هستند.

وی با بیان اینکه مناطق آزاد از ارکان اقتصاد مقاومتی هستند، تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مناطق آزاد و ویژه باید در جذب فناوری‌های پیشرفته، جذب منابع خارجی، توسعه صادرات و توسعه تولید عملکرد بالایی داشته باشند. ما باید برای تحقق تک تک این موارد هدف گذاری، نقشه راه و برنامه اقدام مشخص داشته باشیم. از گذشته نسبت به این مناطق نظر بدبینانه ایجاد شده است و برگشت این نکته و نشان دادن ظرفیت بالای این مناطق بار سنگینی است که بر دوش شما عزیزان افتاده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: الحمدلله برخی مناطق رشد خوبی داشتند و این نشان دهنده این است که حرکت‌های خوب آغاز شده و این حرکت های خوب باید مستمر، هدفمند با برنامه و با اصرار و پیگیری دنبال شود. دشمن قصد دارد از حوزه مناطق آزاد و ویژه به کشور آسیب برساند، تا کشور نتواند رشد کند لذا باید هدفمند و با برنامه جلو برویم. مناطق ویژه باید موضوع محور و هدفمند حرکت کنند و مناطق آزاد به صورت عمومی کار کنند.

وزیر کشور با تاکید ورود بخش خصوصی به مناطق ویژه ، ادامه داد: ما مناطق ویژه زیادی داریم که هنوز راه اندازی نشدند و باید بخش خصوصی در این زمینه ورود پیدا کند. ما باید به صورت هدفمند ظرفیت‌های مناطق ویژه را بسنجیم و عمل کنیم. سرمایه گذاران ایرانی زیادی داریم که سرمایه های خود را  در کشورهای دیگر سرمایه گذاری کردند.برای مناطق آزاد و ویژه جذب سرمایه مهم است.

وی با بیان این موضوع که باید یک منطقه آزاد را به عنوان شهر هوشمند معرفی کنیم تا الگویی برای شهرهای دیگر ما باشد، گفت: در این مناطق باید شهرک های اربعینی ایجاد کنیم و باید گفت که لیستی از فعالیت‌های متعدد وجود دارد که می‌توان در این مناطق اجرا کرد. همچنین برای توسعه حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی اقدام جدی صورت گیرد.رسیدگی به مردم بومی نیز باید در اولویت قرار گیرد. امنیت و محورهای حقوقی که مطرح شد نیز باید رسیدگی شود. همچنین این موضوع که منطقه‌ای نصف آزاد است و نصف دیگر آزاد نیست نیز باید بررسی شود زیرا مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد شده که باید حل شود. زیرا آثار آن مردم را اذیت خواهد کرد.

در پایان این همایش از برخی مناطق آزاد و ویژه که شامل مناطق ویژه اقتصادی سلفچگان، سهلان، گرمسار و مناطق آزاد ارس، اروند بودند، تقدیر شد.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • جنبه‌های اقتصادی مالكیت فكری مغفول مانده است
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»