Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@07:57:03 GMT

سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به چابهار

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۱۶۷۷

سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به چابهار

محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران ستادی این حوزه به چابهار سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفر به استان سیستان و بلوچستان در برنامه های مختلفی شرکت داشت .

حضور و سخنرانی در نشست اعضای شورای داوری توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور، بازدید از منطقه سیل زده عورکی ، حضور در منطقه بجاربازار و بازدید از مدرسه در حال ساخت این منطقه، بازدید از مدرسه روستای 《جنگارک پایین》 ، بازدید از دبیرستان شبانه روزی پیرسهراب در منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان ، بازدید از دبستان شمس خرد در روستای 《گمداد بازار》 که هر چهار مدرسه به همت شهید حسین علیمرادی و موسسه مردم نهاد جوانان 《 دستیاری به دشتیاری》احداث شده است، حضور  در محل برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال دهستان پیرسهراب 《 یادواره جهادگر آسمانی، شهید حسین علی مرادی》، افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید راه خدمت《 حسین علی مرادی  در روستای کالبر شهرستان دشتیاری واقع در نقطه صفر مرزی و افتتاح مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شهرستان چابهار از مهمترین برنامه های سفر دو روزه تندگویان به چابهار بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان معاون وزیر ورزش و جوانان سیل سیستان بلوچستان حسین علیمرادی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد