Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:29:40 GMT

نمایش دو فیلم جدید در جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۱۷۴۸

نمایش دو فیلم جدید در جشنواره فیلم فجر

فیلم‌های سینمایی شین اولین ساخته سینمایی میثم کزازی و به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و عنکبوت دومین ساخته سینمایی ابراهیم ایرج‌زاد به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در بخش خارج از مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.

بنا به درخواست تهیه‌کننده فیلم سینمایی شین، این فیلم در خارج از مسابقه روی پرده سینمای رسانه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، فیلم سینمایی شین ساعت ۲۲ شنبه ۱۹ بهمن در پردیس ملت به نمایش درمی‌آید.

همچنین به درخواست جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی عنکبوت، دومین ساخته ابراهیم ایرج‌زاد، یکشنبه ۲۰ بهمن در سینمای رسانه اکران خواهد شد.

پیش از این ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در نشست رسانه‌ای جشنواره و در پاسخ به تقاضای خبرنگاران اعلام کرد که در صورت ارائه تقاضای کتبی تهیه‌کننده فیلمی جهت نمایش محدود در این دوره جشنواره، آن فیلم پس از ارزیابی دبیرخانه جشنواره و تأیید مغایرت نداشتن با آئین‌نامه‌ جشنواره فیلم فجر، می‌تواند به عنوان فیلم خارج از مسابقه، به برنامه جشنواره در سینمای رسانه اضافه شود.

برچسب‌ها جشنواره فیلم فجر شهاب حسینی فیلم اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر شهاب حسینی فیلم اکران فیلم جشنواره فیلم فجر شهاب حسینی فیلم اکران فیلم جشنواره فیلم فجر تهیه کننده فیلم خارج از مسابقه سینمای رسانه فیلم سینمایی سینمایی شین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • «آلاء» به تونس می‌رود