Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد به تمجید از سرمربی تیمش پرداخت.

طرفداری- پس از پیروزی 2 بر 0 فولاد برابر شهرخودرو در هفته نوزدهم، سعید آذری، مدیرعامل این تیم در پستی اینستاگرامی، به تمجید از جواد نکونام، سرمربی فولاد پرداخت.

آذری نوشت:

وقتی من در تیم ملی وزنه میزدم یه مربی بلغاری داشتم به نام ایوانف
مرتب میگفت شاگردان یک مربی اون چیزی که مربی میخواد نمیشن بلکه اون چیزی میشن که مربی هست
امروز وقتی تیم جنگجوی فولاد را میبینم و افتخار دارم مدیر این باشگاه هستم مضمون اون پند و نصیحت مربی خودم را کاملا متوجه میشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جواد نکونام نماد یک فرمانده مقتدر و جنگجو هست و شاگردانش به روش او می جنگند و در حال تبدیل شدن به مربی نامدار خود هستند در زمان بازی گری ، با شهامت، با شرافت، مقتدر و یک جنگجوی به تمام معنی.
ممنون مرد با شهامت، ممنون فرمانده تلاشگر و با شهامت.
به امید روزهای بهتر
ممنون نکوی جنگنده

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم انتخاب مربیان برتر هنگ کنگ، سعید حسنی پور مربی ایرانی این تیم به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ در سال ۲۰۲۳ انتخاب و معرفی شد.

سعید حسنی پور نزدیک به ۳ سال است که در هنگ کنگ به عنوان مربی کومیته مشغول به فعالیت است. هنگ کنگ سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی برای نخستین بار در تاریخ موفق به کسب مدال طلا در بخش کومیته توسط یی تینگ سانگ شد.

حسنی پور مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه دارد و پس از خداحافظی از تاتامی به عنوان بازیکن، برای مدت ۳ سال مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود. حسنی پور سابقه مربیگری در رده‌های پایه تیم ملی ایران را نیز در کارنامه‌اش دارد.

کد خبر 6092240

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان