Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:32:57 GMT

شرور عامل تيراندازي به یگان مرزی ميناب دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۲۴۱۳

شرور عامل تيراندازي به یگان مرزی ميناب دستگیر شد

سرهنگ دهکی از دستگيري شرور و عامل تيراندازي به یگان مرزی شهرستان ميناب توسط مرزبانان استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سرهنگ « حسین دهکی » در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی شرور منطقه به سمت یگان‌های مرزی شهرستان میناب، اظهار کرد: در پي این حمله که به یگان‌های مرزی شهرستان میناب انجام شد، شناسايي و دستگيري فرد به صورت ويژه در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مرزبانان با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتي، موفق شدند عامل تيراندازي به مقر نظامي را شناسايي و متهم مذکور را در حالي که قصد فرار از حوزه استحفاظي بندرعباس به مقصد استان فارس را داشت با هماهنگی قضائی و همکاری عوامل انتظامی دستگیر کنند.

 

فرمانده درياباني استان هرمزگان با اشاره به کشف دو قبضه اسلحه از متهم، ادامه داد: فرد دستگير شده به هويت اختصاري"س.ن" در بازجویی های انجام شده از وی، به تعدي و تعرض به یگان‌های مرزي، ايجاد اخلال در نظم و امنيت عمومي و قاچاق گسترده کالا اعتراف کرده است.

 

سرهنگ دهکی افزود: متهم پس از تشكيل پرونده، راهي دادسرا شد.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی ایام دهه فجر ایام دهه فجر قرآن کریم دهه فجر عامل تیراندازی دریابانی دستگیری هرمزگان عامل تیراندازی مرزی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند

سرهنگ محمدرضا زارعی گفت: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در منزل شخصی یکی از روستا‌های شهرستان قروه بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با همراهی فرماندهی انتظامی بخش سریش‌آباد قروه، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی قروه و یگان شهرستان و پس از بازدید از منزل شخصی، ٣ نفر با هویت بومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد، افزود: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض ٢ متر و عمق ١٥ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

 سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده قضایی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

 شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در اسرع وقت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان فرماندهی یگان حفاظت شماره تلفن ٠٨٧٣٣١٧٨٨٥٥ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام