Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@12:31:14 GMT

عصری با شعر « چهل و یک بهار» در کمیجان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۲۵۰۰

عصری با شعر « چهل و یک بهار» در کمیجان

احمدی گفت: عصر شعری با عنوان «چهل و یک بهار» در کمیجان با حضور جمعی از شاعران آیینی، پیشکسوت و نوجوانان و جوانان در کمیجان برگزار شد.

«حسین احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ به مناسبت گرامیداشت ایام الله فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عصر شعری با عنوان «چهل و یک بهار» در کمیجان با حضور تنی چند از مسئولین، اعضای انجمن ادبی فخرالدین عراقی و جمعی از شاعران آیینی، پیشکسوت و نوجوانان و جوانان در محل سالن جلسات شهرداری کمیجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان افزود:‌ گرامیداشت ایام الله فجر، توسعه و ترویج فعالیت های ادبی،  آشنایی عموم مردم با شعر انقلاب بویژه نوجوانان و جوانان، ایجاد پیوند بین نسل جوان با مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی، ایجاد فضای پر نشاط با شور انقلابی در دهه فجر از اهداف مهم این محفل ادبی بود.  

 

وی ادامه داد:‌ به مناسبت گرامیداشت ایام الله فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از تعدادی هنرمندان فعال کمیجان که در برنامه های مختلف طول سال همکاری و تعامل خوبی با مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته ‏اند و آثار هنری فاخری را در موضوعات و مناسبت‏ های مختلف خلق کرده اند توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شد.

 


این مقام مسئول اظهار کرد:‌ تجلیل از هنرمندان در جلسه شورای اداری کمیجان با حضور حجت الاسلام دکتر مقدسی پور امام جمعه، فائض پور فرماندار و رؤسای کلیه ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری کمیجان انجام شد.

 


احمدی خاطرنشان کرد:‌ این تجلیل به منظور توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی و هنری، ایجاد انگیزه بیشتر در هنرمندان بویژه نوجوانان و جوانان هنرمند، فراهم سازی زمینه نقش آفرینی خودجوش هنرمندان به منظور نمایش آرمان‏ها و ارزشهای انقلاب اسلامی  انجام صورت پذیرفت.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر قرآن کریم افتتاح پروژه مسجد جشنواره فیلم فجر شهرستان کمیجان پیروزی انقلاب اسلامی مراسم تجلیل گرامیداشت ایام الله فجر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوجوانان و جوانان کمیجان با حضور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!