Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیت الله رییسی گفت: ۱۷ گروه در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌های آن، مسئول بررسی مسایل، مشکلات و عملکرد واحد‌های مربوطه در دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته هستند تاریخ انتشار: 08:34 - 17 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۸۸۷

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، آیت الله رییسی در تشریح اهداف سفر خود به استان بوشهر، گفت: این استان از اصیل‌ترین استان‌های کشور است که در تاریخ خود خدمات بزرگی را به استقلال و امنیت کشور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقش کرانه خلیج فارس و مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها نقش مثال زدنی است و مردم سختکوش این استان و خانواده معزز شهدا و همچنین جانبازان و ایثارگران این استان برای مردم کشور ما به عنوان چهره‌های مقاوم و با صلابت معرفی شده‌اند.

رییس قوه قضاییه دیدار با مدیران استان بوشهر در شورای اداری و نشست با مسئولین و همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته قوه قضاییه را از جمله برنامه‌های سفر به بوشهر عنوان کرد و از اعزام ۱۷ گروه به مرکز استان و شهرستان‌ها برای بررسی وضعیت این استان خبر داد.

آیت الله رییسی تصریح کرد: ۱۷ گروه در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌های آن، مسئول بررسی مسایل، مشکلات و عملکرد واحد‌های مربوطه در دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته هستند که گزارش بررسی‌ها در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مرور می‌شود و نسبت به آن در استان و مرکز تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه سفر استانی بوشهر آیت الله رییسی شهرستان ها مسئول بررسی استان بوشهر قوه قضاییه مرکز استان ۱۷ گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان سرود بیمه می‌شوند

مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی ارشاد از پیگیری برای حل مشکل بیمه اهالی سرود خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد جلیلی مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری که همراه با مدیرکل دفتر موسیقی به استان فارس و شهر شیراز داشتند، درباره ظرفیت‌های این استان در حوزه سرود گفت: استان فارس و شهرستان‌های اطراف آن ظرفیت ویژه‌ای در بحث سرود دارند و بسیاری از گروه‌های درجه یک کشوری ما در این استان حضور دارند. ظرفیت بسیار خوبی است و به جرات می‌توان گفت استان فارس یکی از قطب‌های سرود کشور است.

داوران مرحله استانی جشنواره سرود فجر معرفی شدند

او در ادامه به جلسه‌ای که با هنرمندان استان فارس داشتند اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که با اساتید و هنرمندان هنر موسیقی استان فارس با مدیرکل دفتر موسیقی داشتیم، فعالان حوزه سرود نیز حضور داشتند و دغدغه‌ها و مشکلات خود را بیان کردند. ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا موانع و مشکلات این دوستان را به زودی برطرف کنیم.

مسئول دفتر اداره کل موسیقی ارشاد همچنین گفت: بحث آموزش نیز در این جلسه مطرح شد که به زودی در کلیه مقاطع مختلف گروه‌های سنی این امر فعال خواهد شد. علاوه بر این ازآنجایی که معمولا گروه‌های سرود در هیچ رسته‌ای از هنر جای داده نمی‌شوند، لذا پیگیری‌هایی برای حل مشکل بیمه آنها صورت گرفته و در سال جاری بیمه اهالی سرود نیز انجام خواهد شد.

جلیلی در پایان تصریح کرد: بحث حمایت از گروه‌ها در امر تولید نیز در این جلسه عنوان شد که به زودی طی پروتکلی آن را آماده می‌کنیم و در سال 1403 در سیستم دفتر سرود اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی