Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@14:28:25 GMT

ارتفاع موج در خلیج فارس به سه متر می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۲۵۵۳

ارتفاع موج در خلیج فارس به سه متر می‌رسد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، طبق اعلام هواشناسی از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه تا روز شنبه ۱۹ بهمن به سبب نفوذ یک توده هوای گرم دمای هوا ۴ تا ۷ درجه گرمتر می شود و روزهای پنج شنبه و جمعه افزایش دمای هوا نمود بیشتری دارد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه تا پایان هفته آینده با نفوذ یک توده هوای بسیار سرد دمای هوا ۸ تا ۱۵ درجه کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می شود کاهش دما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شدت بیشتری یابد و در برخی نقاط مرتفع استان دمای هوا به آستانه صفر درجه سلسیوس و یا دمای منفی برسد.

به گزارش ایسنا، افزایش دما از روز چهارشنبه تا روز شنبه هفته پیش رو و سپس کاهش ناگهانی و محسوس دما از روز یکشنبه تا پنج شنبه پیش بینی شده است.

نوع مخاطره در هفته پیش رو سرمازدگی و یخ زدگی در باغات، مزارع، گلخانه ها و واحدهای تولیدی دامی در سطح استان اعلام شده که اثر آن یخزدگی و ایجاد خسارت به محصولات زراعی و باغی، سرمازدگی و ایجاد خسارت به گلخانه ها، دامداری ها، مرغداری ها و زنبورداری است.

توصیه می شود
- با توجه به کاهش ناگهانی و قابل ملاحظه دما و ایجاد سرمازدگی و یخزدگی در مزارع، باغات، واحدهای تولیدی دامی و زراعی، توصیه اکید می شود که تمهیدات لازم نسبت به حفاظت از محصولات کشاورزی و دامی اندیشیده شود.

اطلاعیه هواشناسی بوشهر چهارشنبه مورخ ۱۶ بهمن ماه ویژه هواشناسی دریایی:

از اواخر روز جمعه ۱۸ بهمن ماه و طی روز شنبه تا روز پنج شنبه به سبب وزش باد شدید، خلیج فارس کاملاً مواج و طوفانی پیش بینی می شود.

انتظار می رود طی این مدت سرعت وزش باد به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج تا ۳ متر افزایش یابد.

زمان شروع: روز شنبه ۱۹ بهمن ۹۸
نوع مخاطره: وزش باد شدید
منطقه اثر: سواحل استان و خلیج فارس
زمان پایان: پنج شنبه ۲۴ بهمن ۹۸
اثر مخاطره: افزایش ارتفاع موج تا حدود ۳ متر

توصیه می شود
- به سبب وزش باد شدید و تلاطم شدید دریا، از ترددهای دریایی به ویژه تردد شناورهای کوچک و تفریحی و مسافری طی این مدت اجتناب شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ نانسی پلوسی برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بوشهر هواشناسی ارتفاع امواج وزش باد شدید خلیج فارس استیضاح ترامپ نانسی پلوسی برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر وزش باد شدید ارتفاع موج پیش بینی پنج شنبه روز شنبه دمای هوا بهمن ماه تا روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با افزایش ۵۷۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۵۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۳۵۵ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • نقشه‌برداری از ذخایر میگو در خلیج فارس با اطلاعات ماهواره‌ای
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما