Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی که به همین مناسبت با حضور فرماندار و تعدادی از مسوولان محلی در سالن مجتمع فرهنگی هنری ملاعبدالله بهابادی برگزار شد، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش یزد با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: این استان برای بیست و ششمین سال متوالی به نسبت جمعیت از لحاظ تعداد قبولی در صدر ۳۱ استان کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علیرضا  کارآموز گفت: دانشجویانی که در داشگاه ها پذیرفته شدند و مشغول به تحصیل هستند، در واقع باید به عنوان سفیران استان مروج فرهنگ ، تلاش و سختکوشی یزدی ها در دیگر مناطق کشور باشند .

وی از بهاباد به عنوان یکی از ۱۰ شهرستان موفق استان یزد در عرصه های تعلیم و تربیت یاد کرد و و افزود: جامعه امروز ما نیاز به پرورش در کنار آموزش دارد ، باید برای تجلی دانش و ارج نهادن به دانش و علم در جامعه تلاش شود .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش یزد تاکید کرد : این موقعیت ها ویژه نتیجه همگرایی خانواده ها و معلمان است که موفقیت دانش‌آموزان را رقم زده است، همدلی و همفکری با عنصر خلاقیت می‌تواند از دانش‌آموزان، نخبگانی مسوولی بسازد که آینده کشور را تضمین می‌کنند.

کارآموز با بیان اینکه آموزش و پرورش نیروهای مورد نیاز جامعه را تامین می کند باید نشاط و پویایی را در مدارس ایجاد کنیم، گفت:  حضور ما در این جمع چیزی جز تجلیل از مقام علم و عالمان نیست.

کار آموز با بیان اینکه دانشجویان برتر باید برای ادامه تحصیل در سطوح بالاتر برنامه ریزی و همواره برای پیشرفت بیشتر تلاش کنند اظهارداشت: برای کسب قله های علم و دانش، انگیزه بالا و تلاش مستمر بهترین و نزدیک ترین راه است .

همچنین فرماندار بهاباد با تبریک دهه فجر گفت: دانش آموزان در کنار تحصیل به مهارت آموزی نیز توجه  و تلاش کنند آینده کشور با اتکا به نیروهای داخلی و بدون دخالت بیگانگان قابل مدیریت است.

محمدمهدی خانی زاده بهابادی با بیان اینکه عوامل زیادی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان تاثیر دارد و همه این عوامل دست به دست هم می دهند که یک فرد به موفقیت برسد خاطرنشان کرد : پایبند بودن و تعهد از صفات بارز افراد تحصیل کرده است ،امیدواریم این صفات بازر در نخبگان ما وجود داشته باشد و خدمت به همنوعان خود را فراموش نکنند.

وی همت و پشتکار را یکی از معیارهای مهم رسیدن به اهداف مورد نظر عنوان کرد و افزود: دانش آموزان و دانشجویان باید با برنامه ریزی، همت و پشتکار اهداف خود را مشخص کنند و برای رسیدن به اهداف مورد نظر پشتکار جدی داشته باشند.

همچنین مدیر آموزش و پرورش بهاباد اظهار کرد: یکی از برنامه های نظام آموزشی برگزاری چنین همایش هایی برای تجلیل از دانش آموزان برتر و تشویق دیگر دانش آموزان به خصوص افرادی در انتظار راهیابی به دانشگاه هستند، است.

حسن رزاقی بهابادی از همکاری یکی از شرکت تولیدی و صنعتی بهاباد در برگزاری این همایش قدردانی کرد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد .

برچسب‌ها سهمیه کنکور بهاباد دهه فجر دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سهمیه کنکور بهاباد دهه فجر دانش آموزان سهمیه کنکور بهاباد دهه فجر دانش آموزان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، خانم رئیسی در مدرسه شبانه روزی دوپلان علاوه بر آموزگاری، معاون پرورشی دانش آموزان است و دوستدار محیط زیست به طوری که به دانش آموزان کشت انواع گیاه دارویی را اموزش داده است.
وی تنها به آموختن و تربیت دانش آموزان اکتفاء نکرده و به دنبال شناخت استعداد‌های بچه‌های این منطقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده