Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه، ۳۱ شهریور سال ۹۸ دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در آن دیدار پرسپولیس در حالی که میهمان بود با تک گل دیرهنگام یک بازیکن جوان به اسم مهدی عبدی به پیروزی رسید.

۱۳۷ روز بعد از آن بازی، سرخابی‌ها برای انجام دیدار برگشت مقابل هم بار دیگر در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند و این در حالیست که هر دو تیم شرایط شان نسبت به نیم فصل اول به قدری تفاوت کرده که بتوان گفت با ماهیتی جدید مقابل هم به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز ۳۱ شهریور ۹۸ مدیرعامل استقلال امیر حسین فتحی و مدیرعامل پرسپولیس ایرج عرب بود در حالی که امروز محمد حسن انصاریفرد مدیر عامل سرخ هاست و استقلال در حالی که فاقد مدیرعامل قانونی می‌باشد، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی این باشگاه است.

۱۳۷ روز پیش سرمربی پرسپولیس گابریل کالدرون و سرمربی استقلال آندره‌آ استراماچونی بود که امروز یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی جای این دو را گرفتند. حتی در روز برگزاری دربی رفت مارک ویلموتس هدایت تیم ملی را بر عهده داشت که پیش از آغاز بازی هم یک نمایش در زمین اجرا کرد و امروز تیم ملی فاقد سرمربی است.

در روز بازی دو تیم در نیم فصل اول مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده داشت که امروز فدراسیون هم فاقد رییس است و سرپرستی آن بر عهده بهاروند می‌باشد. حتی رییس کمیته مسابقات فوتبال ایران که در آن بازی سعید فتاحی بود هم تغییر کرده و سهیل مهدی جای او را گرفته است.

در استقلال، پرسپولیس، فدراسیو فوتبال و به طور کلی فوتبال ایران از نیم فصل نخست تا کنون آنقدر تغییر ایجاد شده که نمی‌توان باور کرد این تغییرات برای ۴ ماه و ۱۷ روز باشد.

دو تیم در حالی روز پنجشنبه و از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که پرسپولیس با ۴۰ امتیاز در صدر جدول و استقلال با یک بازی کمتر ۳۲ امتیازی است و در رده چهارم جدول قرار دارد.

کد خبر 4845011 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی مارک ویلموتس شهرآورد پایتخت تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور کاراته لیگ برتر والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران فرهاد مجیدی والیبال بر عهده نیم فصل دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جوزف استیگلیتز، استاد دانشگاه کلمبیا و اقتصاددان برنده جایزه نوبل که به عنوان یکی از مهم‌ترین روشنفکران یهودی در سراسر جهان شناخته می‌شود، به خبرنگار خبرگزاری آناتولی درباره آنچه در محوطه دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد، گفت: دانشگاه کلمبیا در نیویورک، پس از دو هفته تظاهرات حامی فلسطین که الهام‌بخش سایر دانشگاه‌های این کشور بود، تحت مداخله اداره پلیس (NYPD) قرار گرفت.
 
استیگلیتز تصریح کرد: دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان اتفاق می‌افتد، بی‌تفاوت نیستند. آنها نسبت به آنچه در جهان رخ می‌دهد، احساس همدردی می‌کنند. چه کسی پس از دیدن آن عکس‌ها و تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها واکنشی نشان نمی‌دهد؟
 
وی در ادامه اظهار داشت: آنچه مرا ناراحت کرد این بود که برخی از سیاستمداران، به ویژه جمهوری خواهان، از این فرصت برای ادامه جنگ علیه دانشگاه‌ها استفاده کردند. به عنوان مثال، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، تلاش کرد تا 30 درصد بودجه تحقیقاتی دانشگاه‌ها را کاهش دهد. قدرت آمریکا در نوآوری، به ویژه تحقیقات دانشگاه‌ها نهفته است. چرا می خواهید این را تضعیف کنید؟ این نشان دهنده تنگ نظری و سطحی نگری برخی در حزب جمهوری خواه است. طنز این است که آنها دوست دارند ما به دانشجویان یاد دهیم که در مورد امور کاوش کنند؛ اما زمانی که دانشجویان این کار را انجام می‌دهند، اغلب نتیجه‌ای متفاوت با موقعیتی که سیاستمداران محافظه کار می‌خواهند، دارد.
 
"نمونه بارز دخالت در آزادی تحصیلی"
وی درخواست مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان برای استعفای مینوش شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا را «نمونه بارز دخالت در آزادی آکادمیک» توصیف کرد.

استیگلیتز با تاکید بر اینکه این یک مداخله بزرگ در آزادی تحصیلی است، گفت که این وضعیت از دهه 1950 تاکنون دیده نشده است.

وی اظهار داشت که چنین مداخله ای آزادی آکادمیک را که یکی از کنترل ها و تعادل های لازم برای عملکرد نظام دموکراتیک است، تضعیف می کند. استیگلیتز هشدار داد: «این چیزی است که ما باید از آن بترسیم.»
 
استاد دانشگاه کلمبیا گفت: هیچ سیاستمداری از نظارت مصون نیست. این بخشی از روند دموکراتیک ما است. آزادی و دموکراسی ما تقریباً از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

 

دیگر خبرها

  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است