Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که گروه‌های مقاومت اجازه عملی شدن معامله قرن را نخواهند داد، گفت: ترامپ این آرزو را به گور خواهد برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به طرح رئیس‌جمهور آمریکا موسوم به معامله قرن اظهار داشت: دلیل این‌که ترامپ و صهیونیست‌ها به چنین تکاپویی در این مقطع افتادند کاملاً مشخص و بارز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هم ترامپ و هم نتانیاهو وجهه‌ای خودشان را در کشورهای خود ازدست‌داده‌اند و به‌منظور انتخابات نیاز به این‌طور جنجال‌سازی‌ها دارند.

رجبی تصریح کرد: این موضوعات از قبل هم مطرح بوده اما بیشترین فایده‌ای که بیان این موضوعات برای مستکبرین دارد این است که درواقع جبهه مقاومت را محک بزنند و ببینند واکنش‌ها در چه سطحی خواهد بود.

وی افزود: اگر مشاهده کنند که برخورد قاطع و انقلابی از سوی جبهه مقاومت و مسلمانان صورت نمی‌گیرد قطعاً وقاحت و طمع خودشان را زیادتر کرده و اقدامات دیگری را نیز انجام خواهند داد.

قائم‌مقام موسسه امام خمینی (ره) تصریح کرد: خوشبختانه از زمان آغاز این مسئله طیف‌های مختلف در فلسطین حتی گروه‌هایی که قبلاً مواضع نرم‌تری نسبت به اسرائیل داشتند، وارد عمل شده و مواضع خوبی در برابر این اقدامات گرفته‌اند.

وی بیان داشت: ملت‌های مسلمان به‌خوبی به میدان آمدند اما مسئله به‌قدری مهم و سرنوشت‌ساز است که هرکسی در هر مقامی که هست باید وارد عمل شود و در برابر این اتفاقات بایستد.

رجبی ادامه داد: ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان و همین‌طور که افرادی که موقعیت‌های اجتماعی بین‌المللی دارند وظیفه‌ای سنگینی بر عهده‌دارند و باید وارد عمل بشوند.

وی تأکید کرد: اولین مرحله این است که ماهیت و توطئه این حرکت استکباری را مشخص کرده و مردم جهان بدانند که این توطئه چه عواقبی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: مرحله دوم این است که در سطح مجامع بین‌المللی دولت‌های اسلامی اقدامات لازم را انجام بدهند که با این حرکت مقابله شود.

وی بابیان این‌که این طرح برخلاف تمامی موازین بین‌المللی است و برخلاف مقررات سازمان ملل است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی باید در عرصه بین‌الملل واردشده و جلوی این کار خائنانه را بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معامله قرن بین المللی وارد عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار+ فیلم

گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از المیادین، گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) با انتشار تصاویری از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می‌کند.

گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

به گزارش ایمنا، مقاومت اسلامی در بحرین معروف به سرایا الأشتر (گردان‌های اشتر) در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی تاسیس شد. این گروه نام خود را از مالک بن اشتر از یاران امام علی (علیه السلام) گرفته است. کد خبر 750341

دیگر خبرها

  • اسرائیل: در پاسخ به تصمیم ترکیه اقدامات «مهم و عملی» اتخاذ کرده‌ایم
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم