Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رییسی در تشریح اهداف سفر خود به استان بوشهر، گفت: این استان از اصیل‌ترین استان‌های کشور است که در تاریخ خود خدمات بزرگی را به استقلال و امنیت کشور داشته است.

وی افزود: نقش کرانه خلیج فارس و مردم استان بوشهر در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها نقش مثال زدنی است و مردم سختکوش این استان و خانواده معزز شهدا و همچنین جانبازان و ایثارگران این استان برای مردم کشور ما به عنوان چهره‌های مقاوم و با صلابت معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس قوه قضاییه دیدار با مدیران استان بوشهر در شورای اداری و نشست با مسئولین و همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته قوه قضاییه را از جمله برنامه‌های سفر به بوشهر عنوان کرد و از اعزام ۱۷ گروه به مرکز استان و شهرستان‌ها برای بررسی وضعیت این استان خبر داد.

حجت الاسلام رییسی تصریح کرد: ۱۷ گروه در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌های آن، مسئول بررسی مسایل، مشکلات و عملکرد واحد‌های مربوطه در دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته هستند که گزارش بررسی‌ها در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مرور می‌شود و نسبت به آن در استان و مرکز تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حجت الاسلام رئیسی بوشهر قوه قضاییه قضایی و سازمان های وابسته استان بوشهر قوه قضاییه ۱۷ گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور