Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: تیم هندبال دانش‌آموزی پسران این شهرستان توانست در رقابت‌های ورزشی مدارس استان گلستان مقام نخست را کسب کند و تیم‌های گرگان و آزادشهر به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

سید صالح رفعتی افزود: این رقابت‌های با حضور ۶۰ دانش آموز از سراسر استان از ۱۲ تا ۱۵ بهمن به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

جشن ازدواج ۲۲ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آزادشهر به مناسبت دهه فجر با حضور مسوولان شهرستان همراه با اهدای هدایای نقدی برگزار شد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کشف بیش از پنج هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر دپو سیگارهای قاچاق در یک منزل مسکونی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از مکان مورد نظر پنج هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و همچنین ۴۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان ارزش سیگارهای کشف شده ۳۰ میلیون ریال بوده است گفت: یک متهم در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

**

کارمندان ادارات گالیکش به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسیر خیابان گلزار شهدا تا پارک جنگلی فارسیان این شهر را پیاده‌روی کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، همایش پیاده‌روی کارمندان ادارات با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار گالیکش، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

**

علی اصغر بیانی فرماندار کلاله در جشن انقلاب روستای عزیزآباد بخش پیشکمر این شهرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۲۶ پروژه و طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در این بخش افتتاح و کلنگ زنی می شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس گلستان هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گلستان هندبال گنبدکاووس گلستان هندبال برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 

تیم ملی هندبال پسران جوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های کویت و چین هم‌گروه شد. 

به گزارش ایسنا، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود. 

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل مسابقات قهرمانی آسیا پسران جوان:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران - چین

گروه C: اردن - هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی - چین تایپه - قطر

ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان