Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@15:27:15 GMT

پایان حسرت برای شماره 44 پرسپولیس و حضور در دربی

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۲۹۸۰

به گزارش ایلنا، با امضای قراردادی سه‌ساله بوژیدار رادوشویچ حضورش در پرسپولیس را تمدید کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که کمتر از یک هفته قبل علیرضا بیرانوند با قرارادادی سه‌ساله به باشگاه آنتورپ بلژیک در آمده بود. پس حالا تمدید قرارداد رادو یک پیام ویژه خواهد داشت و اینکه این گلر کروات به‌احتمال فراوان فصل آینده صاحب پیراهن شماره یک پرسپولیس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمدید قرارداد رادوشویچ در حالی صورت گرفت که این بازیکن مبلغ قابل توجهی از باشگاه طلب دارد و از آنجا که قرارداد این دروازه‌بان دلاری است طلب او سنگین به‌نظر می‌رسد. در عین حال با توجه به مشکلات نوسانات ارزی در یک سال و نیم گذشته و بحران‌هایی که در خصوص حفظ بازیکنان و مربیان خارجی پیش آمده به‌نظر می‌رسید این فصل آخرین فصل حضور رادو در پرسپولیس باشد و او هم مثل بشار طاقت این همه بحران و تعویق مطالباتش را نداشته باشد، اما این گلر کروات درست بعد از رفتن بیرانوند قراردادش را تمدید کرد تا رسماً برای گرفتن پیراهن شماره یک پرسپولیس خیز برداشته باشد.

در عین حال رادو می‌داند که شاید باشگاه پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات تابستانی دنبال یک دروازه‌بان درجه یک باشد تا جای خالی بیرانوند را پر کند اما او با علم به اینکه شاید باشگاه در این راه ناکام بماند و مشکلات مالی اجازه چنین انتقالی را ندهد از حالا قراردادش را تمدید کرده تا از حالا شماره یک را به‌نوعی برای خودش رزرو کرده باشد.

رادو در حالی دست به این اقدام زده که از مشکلات مالی و بحران‌های باشگاه پرسپولیس خبر دارد اما بعید نیست حاضر شده باشد قرارداد ریالی ببندد.

در عین حال احتمال دارد او بعد از چهار فصل از زیر سایه بیرانوند بیرون آمده و تبدیل به دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس شود که شاید در آن صورت کسی به رقم بالای قراردادش هم انتقادی نداشته باشد.

از سوی دیگر اگر رادو تا سه فصل دیگر دروازه‌بان پرسپولیس باشد احتمالاً تبدیل به باثبات‌ترین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه خواهد شد و برای بازوبند کاپیتانی هم یکی از کاندیداها خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند بوژیدار رادوشوویچ شماره یک پرسپولیس دروازه بان عین حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان پیدا کند.

به گزارش مهر، دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که قبل از آغاز تست پزشکی هم احساس درد ناشی از تحمل وزن داشت با معاینه پزشکان از حضور در دروازه این تیم برای بازی فردا منع شد.

دروازه بان پرسپولیس به هیچ وجه آمادگی لازم را برای مهار شوت های سنگین و چرخش کامل مچ دست ندارد اما اصرار به بازی کردن داشت که منع شد.

بیرانوند در بخش هایی از تمرین اختصاصی دروازه بان ها نیز شرکت کرد تا تلاش دوباره ای برای بهبود وضعیت خود داشته باشد اما کمترین شانس را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیمش در بازی فردا با سپاهان دارد.

امیررضا رفیعی دروازه بان جوان سرخ ها که در چهار دیدار قبلی این تیم مسوولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را داشت گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان است. با این حال باید دید آیا دستیاران اوسمار می توانند بیرانوند را راضی به یک هفته نیمکت نشینی دیگر در لیگ کنند یا این بازیکن در مهم ترین رویداد پنج هفته آخر تیمش در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901510

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس