Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت دهه فجر و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبرمعظم انقلاب باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان در گروه توپخانه ۶۴ الحدید برگزار شد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم بزرگداشت دهه فجر و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبرمعظم انقلاب باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در نمازخانه گروه توپخانه 64 الحدید برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد با اشاره به صراط مستقیم و اهل بیت(ع) به عنوان این راه، اظهار داشت: حداقل ده بار از خداوند درخواست می کنیم که خداوند ما را در این مسیر ثابت قدم نگه دارد.

وی با بیان این‌که انسان بدون عنایت الهی ممکن است که از راه مستقیم انحراف پیدا کند، بیان کرد: ولایت به عنوان صراط مسقتیم سخت‌ترین امتحان الهی است و انسان در لحظه به لحظه این راه باید مراقبت کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که شیطان شش هزار سال عبادت کرد اما در آزمون ولایت دچار انحراف شد، عنوان کرد: چیزی که انسان را از مسیر خارج می کند شیطان نفس در درون انسان است.

دشمن هرگز جرات نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تأکید براینکه دشمن هرگز جرات نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد، ادامه داد: در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان آنها شاهد حضور میلیونی مردم بودیم و بعداز گذشت بیش از چهل سال از انقلاب مردم حضور گسترده ای دارند.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که بسیاری در ابتدای راه سر راه آمدند اما در ادامه مسیر بازماندند، عنوان کرد: شیطان قسم خورده در صراط مستقیم می ‌نشیند و انسان را از این راه خارج می کند.

دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

در ادامه سرهنگ حمیدرضا بهمنی فرمانده گروه توپخانه 64 الحدید با اشاره به این‌که در بهمن ماه سال 57 تمامی نظریه‌های انقلاب ها دگرگون شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران موجی از نظریه های جدید را پیرامون انقلاب وارد ادبیات سیاسی جهان کرد.

وی با اشاره به این‌که در بهمن ماه سال 57 و در دنیای ظلمت و تاریکی، اسلام ظهور پیدا کرد، بیان کرد: دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و روزهای تبلور هماهنگی و هم‌آوایی در بخش های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.

فرمانده گروه توپخانه 64 الحدید نقش بی‌بدیل روحانیت را وجه متمایز انقلاب اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: رفتارهای آگاهی‌بخش، کادرسازی، گسترش روحیه انقلابی، حمایت و پشتیبانی از رهبرمعظم انقلاب سبب پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

پویش «دختران مکتب سلیمانی» در مشهد همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می‌شودبهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان اشتهارد در دهه فجر به روایت تصویر‌22 هزار و 500 پروژه عمرانی در دهه فجر در سراسر کشور به بهره برداری می‌رسد

تمام نقشه های بدخواهان انقلاب باحضور مردم نقش برآب می شود

همچنین در پایان حجت‌الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی مسئول روابط عمومی و تبلیغات گروه توپخانه 64 الحدید اظهار داشت: باوجود سنگ اندازی‌های دشمن پیش‌روی انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون اما پیشرفت‌های بسیاری را به همراه داشتیم.

وی بیان کرد: به برکت خون سردار شهید حاج قاسم سلیانی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات گروه توپخانه 64 الحدید خاطرنشان کرد: تمام نقش های بدخواهان انقلاب و استکبار جهانی باحضور مردم وفادار و انقلابی همواره نقش برآب می شود.

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خوزستان حجت الاسلام والمسلمین گروه توپخانه 64 الحدید انقلاب اسلامی ایران رهبرمعظم انقلاب انقلاب باحضور ایران اسلامی موسوی فرد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایرانبا رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

KHAMENEI.IR عکس یادگاری بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب را منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم