Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جواد حق شناس، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره طرح اقدام ملی مسکن و اقدامات انجام شده از سوی بنیاد مسکن اظهار کرد: بالغ بر ۱۳۸ هزار واحد از سهمیه استان‌ها در طرح اقدام ملی مسکن در مسئولیت بنیاد مسکن است که با کمک مردم، انبوه سازان، ساخت مستقیم و تحویل زمین به متقاضیان در مواردی که تراکم کم باشد ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اقتصادی- وی افزود: در ابتدا قرار بود ساخت ۱۰۰ هزار واحد از ۴۰۰ هزار واحد در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن قرار گیرد که در ادامه ساخت ۳۸ هزار واحد دیگر در برخی شهرها، بدون محدودیت جمعیتی به بنیاد مسکن واگذار شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: حدود ۴۰ هزار قطعه زمین به طور رسمی تحویل ما داده شده است که در حال حاضر در مرحله تهیه نقشه و دریافت پرونده است و در مواردی که افراد آمادگی انجام کار دارند پروژه به آن‌ها سپرده می‌شود.

حق شناس گفت: کار اجرایی حدود ۱۲ هزار واحد شامل ۷ هزار واحد از پروژه‌های بنیاد مسکن و ۵ هزار واحد از پروژه‌هایی که زمین دریافت کرده اند آغاز شده که قرار است به طرح اقدام ملی مسکن منتقل شود.

وی افزود: طی پیامکی که به افراد متقاضی اقدام ملی مسکن ارسال شد و از تاریخ ۱۶ بهمن به سایت مراجعه کردند شهر‌هایی که مربوط به بنیاد مسکن می‌شود و در سایت معلوم شده که افراد برای انجام فرآیند ثبت نام باید به بنیاد مراجعه کنند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: برای اینکه ازتراکم کاری و مشکلات رفت و آمد کاسته شود متقاضیان به گروه‌هایی تقسیم شده اند که براساس زمان بندی به بنیاد مسکن مراجعه خواهند کرد و این موضوع به صورت پیامکی به افراد اطلاع داده می‌شود.

حق شناس در ادامه گفت: مواردی که بعد از تأیید و اعتبار سنجی بانک که باید انجام شود پروژه به اطلاع متقاضیان رسانده می‌شود و پس ازموافقت ادامه فرآیند ثبت نام انجام می‌شود و کار مسکن آن‌ها پیگیری می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن بنیاد مسکن مسکن مسکن بنیاد مسکن طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام