Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان گفت:امیدوارم سال بعدی بتوانیم کنگره بزرگ برای تمام رزمندگان استان داشته باشیم و بتوانیم رزمندگان جبهه‌های نبرد و آزادگان و جانبازان هرمزگانی را دور هم جمع کنیم. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان با عشق و اخلاص و ایمان انجام شد و صرفا یک کار اداری و خشک نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنگره ملی شهدای قم ‌سال آینده برگزار می‌شود‌کنگره ملی شهدای یزد| استان یزد در 13 دی ماه یک شهید تقدیم انقلاب کرد ‌

وی افزود: امیدوارم سال بعدی بتوانیم کنگره بزرگ برای تمام رزمندگان استان داشته باشیم و بتوانیم رزمندگان جبهه‌های نبرد و آزادگان و جانبازان هرمزگانی را دور هم جمع کنیم اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم رهبری خرسند خواهد شد و البته کار نو و لازمی نیز هست که باید انجام شود. 

استاندار هرمزگان گفت: اگر امروز در جریان یک تحریم بی نظیر قرار داریم و راه را سرافرازانه حفظ کرده‌ایم نتیجه ایمان به هدف واحد است که همه برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب با جمعیت 30 میلیون نفری روزی تا 6 میلیون بشکه نفت از کشور صادر میشد اما امروزه با جمعیت 80 میلیونی روزانه میزان صادرات نفت به 400 هزار بشکه هم نمی‌رسد تصریح کرد: اما سعی شده اولویت اول دولت تامین نیازهای مهم مردم در حوزه های مختلف باشد. 

همتی گفت: در حوزه عمران و آبادانی استان هرمزگان 7800 میلیارد تومن پروژه در دهه فجر افتتاح می‌کنیم و 10 تا 15 پروژه را برای سفر رئیس جمهور کنار گذاشته‌ایم.

وی افزود: در شرایط فعلی هم کشور به خوبی اداره می‌شود و هم با اقتدار تمام در برابر دشمن ایستاده‌ایم، و سیلی های محکمی به صورت آمریکا زده‌ایم. 

استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن یوم الله 22 بهمن و 2 اسفند روز سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن عرصه‌ای است برای حماسه بزرگ و پس از آن انتخابات و حضور پر شکوه مردم پای صندوق‌های رای که یکی از ارزشمندترین ارزش‌های انقلاب اسلامی است باید برای حضور گسترده در 22 بهمن و انتخابات برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار هرمزگان کنگره بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077716 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود