Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@10:45:13 GMT

حواشی پنجمین روزجشنواره فجر/عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۳۱۸۰

حواشی پنجمین روزجشنواره فجر/عکس

طبق قرار هر سال، مهم‌ترین اتفاقات و حواشی جشنواره فجر را در اختیار شما قرار می‌دهیم. ناطقان: «مغز استخوان»، «روز بلوا» و «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» در پنجمین روز جشنواره فیلم فجر نمایش داده شدند.
برای آگاهی از متن و حاشیه پنجمین روز جشنواره فجر با ما همراه باشید.
شجاعت و گستاخی در «روز بلوا»



نشست خبری «روز بلوا» با حواشی ریز و درشتی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز شعیبی، کارگردان فیلم تاکید کرد محور قرار دادن شخصیت روحانی در فضای لاکچری تهران، به دلیل اثرگذاری روحانیون در جامعه است. ارجمند هم طرح چنین موضوعی ملتهب در فیلم را گستاخی و شجاعت شعیبی دانست.
او افزود: «شجاعت بهروز شعیبی و این‌که این گستاخی را داشت تا این بلوا، نه آن بلوایی را که در خیابان می‌بینیم، نشان دهد از مهم‌ترین دلایل من برای بازی در این فیلم بود. نشان دادن ضایع شدن حق مردم، شجاعت می‌خواهد.‌»
مرگ بر آمریکای داریوش ارجمند در جشنواره


داریوش ارجمند درباره چرایی آمدنش به نشست‌های خبری «روز بلوا» گفت: از معدود دفعاتی است که در یک نشست فیلم می‌آیم. اول می‌خواهم شهادت سردار سلیمانی را یک بار دیگر تسلیت و تبریک بگویم ‌و همینطور تسلیت بگویم برای حادثه هواپیما. یک مرگ بر آمریکا هم می‌گویم به‌خاطر دستوری که یک رییس‌جمهور حمال برای قتل بزرگ مردی چون سردار سلیمانی داد.»
این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: «معتقدم علت ساخت این فیلم به اندازه کافی گویا است و هرکس در این چندسال در ایران زندگی کرده باشد، با این داستان درگیر شده است. بسیاری خودسوزی را در بخش‌های مختلف شهر و زندگی شهری در خصوص مشکلات جامعه دیده‌ایم و این فیلمنامه با شجاعت به این کاراکتر در داستان پرداخته است.»

شوخی جنسی نداریم!

پیمان قاسمخانی کارگردان «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» درباره شوخی‌های جنسی که در فیلم وجود دارد و اینکه آیا این شوخی‌ها مناسب خانواده‌ها است یا خیر، گفت: دیدن فیلم با خانواده کاملاً بستگی به جنس خانواده دارد. ما صد درجه بالاتر از شوخی‌های جنسی فیلم را در جامعه می‌بینیم اما من سرم را زیر برف نمی‌کنم و در حد عرف جامعه در این فیلم شوخی کردم. اساساً چیزی به نام شوخی جنسی وجود ندار. برخی شوخی‌ها واقعاً زشت است که قطعاً ما هم انجام نمی‌دهیم و در برخی فیلم‌ها هست و من را هم ناراحت می‌کند ولی این شوخی‌ها شوخی‌های تمیزی است و می‌توان حداقل با خانواده من آنها را دید.

چرا پریناز ایزدیار همیشه نقش غمگین بازی می‌کند؟


پریناز ایزدیار در نشست خبری «مغز استخوان» علت اینکه همیشه نقش‌های غمگین بازی می‌کند را در تنوع نداشتن ژانرها و فیلمنامه‌ها در سینمای ایران دانست و گفت:‌ «وقتی فیلمنامه را می‌خوانی و قصه‌اش را دوست داری. باید بر اساس آنچه که در فیلمنامه آمده است، پیش بروی. اینجا بهتر است بپرسیم چرا تنوع ژانر نداریم یا چرا فیلمنامه‌های دیگری نوشته نمی‌شوند یا چرا نقش‌های دیگری پیشنهاد نمی‌شود.»
وقتی غیبت بابک حمیدیان به چشم می‌آید
بابک حمیدیان که دو فیلم «مغز استخوان» و «روز بلوا» را در پنجمین روز جشنواره داشت به دلیل انصرافش در نشست‌های خبری حاضر نشد. داریوش ارجمند در این باره گفت: آخه تحریم کردید چه چیزی به دست آوردید آقای حمیدیان باید می‌آمد اینجا و حرف‌هایش را می‌زد.
بهروز شعیبی هم‌ که به عنوان بازیگر در «مغز استخوان» و به عنوان کارگردان «روز بلوا» در جشنواره حضور داشت و در هر دو فیلم هم با بابک حمیدیان همکاری داشته در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من به تصمیمی که بابک حمیدیان گرفته احترام می‌گذارم و جای او در این نشست خالی است.






























برچسب ها: پنجمین روز ، جشنواره فجر ، حاشیه ، سینما ، فیلم ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پنجمین روز جشنواره فجر حاشیه سینما فیلم ناطقان پنجمین روز جشنواره بابک حمیدیان بهروز شعیبی جشنواره فجر مغز استخوان روز بلوا شوخی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی

به گزارش صدای ایران از ایسنا، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا در صفحه شخصی در شبکه اجتماعی ایکس همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات، مطابق با قطعنامه ۲۰ دسامبر ۱۹۹۳ سازمان ملل متحد، از شجاعت خبرنگاران فلسطینی در پوشش تراژدی غزه تمجید کرد.

به نقل از آناتولی، لازارینی نوشت: غزه بیشترین تعداد روزنامه نگاران کشته شده در درگیری را به ثبت رساند.

کمیسر کل آنروا می‌افزاید: بدون شجاعت و قاطعیت خبرنگاران فلسطینی، ما نمی‌توانستیم ابعاد فاجعه غزه را بفهمیم یا درک کنیم. زمان آن فرا رسیده است که دسترسی به رسانه‌های بین‌المللی را برای تکمیل کار همتایان محلی خود فراهم کنیم.


دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی