Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رسول حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات اجرایی ۱۱ طرح گاز رسانی به واحدهای کشت گلخانه ای شهرستان تویسرکان نیز آغاز شد که اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان برای آنها هزینه می شود.

وی از گازرسانی به ۲۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ تویسرکان با برخورداری از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای این طرح، یک میلیارد تومان هزینه شده و به زودی بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی گفت: همچنین طرح گازرسانی به واحدهای تولیدی تجهیزات پزشکی و شیشه دو جداره شکوهی با  ۱۰۵ میلیون تومان اعتبار در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسید.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در جنوب کوه الوند است که تمامی مناطق شهری و روستایی آن یعنی سه شهر تویسرکان، سرکان و فرسفج و بیش از ۱۰۰ روستای آن از نعمت گاز برخوردار هستند.

در دهه فجر امسال ۵۹۰ طرح عمرانی با اعتباری حدود ۹۹۴ میلیارد تومان در سطح استان بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

برچسب‌ها تویسرکان همدان افتتاح طرح گاز رسانی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تویسرکان همدان افتتاح طرح گاز رسانی دهه فجر تویسرکان همدان افتتاح طرح گاز رسانی دهه فجر میلیارد تومان بهره برداری طرح گاز دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی

جمشید درستکار مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی گفت: قرار است امسال ۲۳۷ روستای استان از نعمت‌گازطبیعی بهره‌مند شوند که در صورت تحقق این موضوع، تقریبا روستا‌های بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را در شرف اتمام خواهیم داشت.

وی افزود: روند گازرسانی در آذربایجان‌غربی تداوم دارد چنان که در حال حاضر، ۱۱۷ طرح به طول ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری در مرحله اجرا است.

درستکار با اشاره به طرح گازرسانی شهری، روستایی و صنایع در استان، افزود: پارسال ۳ طرح شهری، ۲۴۳ طرح روستایی و ۶۲ طرح صنایع به اتمام رسیده و مشعل‌گاز در آنها روشن شده است.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مجموع طول شبکه این طرح‌ها ۱۳۱۴ کیلومتر بود که با صرف اعتباری بیش از هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان به سرانجام رسیده تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار در آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی بهره‌مند شود.

پارسال ۵۷ مورد ایستگاه در سطح استان نصب شد و مجموع ایستگاه‌های موجود آذربایجان‌غربی به هزار و ۱۲۹ عدد برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان