Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:02:39 GMT

تریبون صدا و سیما به سمت مردم است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۳۲۹۴

تریبون صدا و سیما به سمت مردم است

علی صادق مقدسی روز پنجشنبه در گفت  و گو با ایرنا افزود: رویکرد اصلی این سازمان به عنوان یک رسانه فراگیر و ملی ایجاد زمینه حضور باانگیزه اقشار جامعه در انتخابات است و در برنامه های انتخاباتی تلاش شده تا از کارشناسان طیف های مختلف سیاسی بهره برده شود .

وی تاکید کرد: موضع  صدا و سیما در انتخابات پیش رو تقویت وحدت در مردم استان البرز با توجه به وجود اقوام مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی اظهار داشت: دشمن قصد دارد از قدرت ملت، علیه انقلاب و خود ملت استفاده کند یعنی به دنبال آن است که مردم را به شرکت نکردن در انتخابات تشویق کندو این راهبرد دشمن باید بیشتر برای هوشیاری مردم تبیین شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان البرز در ادامه به برنامه های این سازمان در ایام انتخابات اشاره کرد و افزود: نتایج مثبت اتحاد و همدلی مردم ایران در طول تاریخ و فشارهای دشمنان برای شکستن مقاومت کشور و ملت در این ویژه برنامه ها تشریح شده است.

وی ادامه داد: برنامه های رادیو، تلویزیون و بخش خبر این مرکز  با هدف افزایش حضور و مشارکت عمومی و معرفی ویژگی ها و شاخص های انتخاب صحیح در سه بخش تبیینی ، تشریحی و فراخوان است .

مقدسی گفت: برنامه صندلی مردم با آیتم ویژه تاکسی کرج  -  بهارستان که در این بخش از برنامه، مسافرانی که به صورت اتفاقی سوار تاکسی می شوند به پرسش های گزارشگر پاسخ داده و در بحث مرتبط با انتخابات شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بخش تریبون آزاد با عنوان رای اولی ها با حضور دختران و پسران در دبیرستانهای البرز ،گزارش های مردمی در برنامه اینجا البرز (در قالب) طنز با عنوان اگر شما باشید در خصوص پذیرش مسوولیت های مختلف در جامعه  خواهیم داشت.

 راه اندازی چالش عکس با پرچم جمهوری اسلامی ایران ، تولید کلیپ یا نماهنگ از تصاویر ارسالی توسط مردم، پخش سریال با عنوان میانبر در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای با رویکرد طنز ازدیگر ویژه برنامه ای پیش بینی شده به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دراستان البرز است که مدیرکل صدا و سیما به آنها اشاره داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه رادیویی نیز  استفاده از ظرفیت های مجازی و رادیو نما و تولید محتوا توسط مخاطبان البرزی، برگزاری مناظره دانشجویی، ضبط و پخش در برنامه های ویژه جوان، تولید برنامه های کوتاه با استفاده از ظرفیت های قومی مانند پرداختن به ضرب المثل های اقوام با موضوع یکدلی، همیاری و کمک با گویش های مختلف، دعوت و استفاده از بازیگران نمایشی طنز در بین مردم در روز انتخابات، بیان مطالبات مردمی در قالب وکس پاپ و آنونس با عنوان میز مردم پیش بینی شده است.

وی افزود: در حوزه خبر نیز بسته خبری "من نماینده ام"  تدارک دیده شده که  در این بسته ۲ تا ۳ دقیقه ای با قشرهای مختلف جامعه گفتگو و از آنها خواسته می شود بگویند اگر شما نماینده بودید چه کاری انجام می دادید و همچنین بسته مجازیا ، کاری مشترک با معاونت فضای مجازی درنظر گرفته شده که در این بسته نیز نظرات جوانان ، رای اولی ها ، خاکستری ها و مرددها در خصوص انتخابات جمع آوری و پخش می شود .

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز گفت: در حوزه فضای مجازی نیز استفاده از مدیوم فضای مجازی و برنامه سازی در کنار آیتم سازی، اولین برنامه زنده ترکیبی فضای مجازی استانها از طریق لایو اینستاگرام به مدت ۳۵ دقیقه با دعوت یک مسوول در سه بخش ۸ دقیقه ای و ارتباط مستقیم با مخاطب ( هدف از تولید این برنامه ، پیگیری مطالبات مردمی در راه اندازی گفتمان مطالبه گری و پاسخگویی است) و استوری موشن های ۳۶۰ درجه انتخاباتی و مجموعه گزارش های پرانتز است .

برچسب‌ها صدا و سیما انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز صدا و سیما انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز استان البرز فضای مجازی صدا و سیما برنامه ها دقیقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما

برنامه پخش زنده مسابقات ورزشی امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت پر از بازی‌های فوتبال لیگ برتر ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ امروز کنتاکتور شبکه های سه ، ورزش و سیمای استانی با بازی‌های حساس فوتبال پر است. نگاهی به جدول پخش بازی‌ها بیندازیم.

 

 فینال جام جهانی تفنگ 10 متر مردان

 شبکه ورزش / ساعت 09:00

 

 لیگ برتر هندبال

گیتی پسند - شهید شاملی

شبکه ورزش / ساعت 15:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

پیکان - آلومینیوم

 شبکه ورزش / ساعت 17

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

سپاهان - استقلال خوزستان

شبکه استاتی / ساعت 18:10

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

نساجی - پرسپولیس

 شبکه سه / ساعت 18:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

فولاد - تراکتور

شبکه ورزش / ساعت 19:30

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر

ملوان - هوادار / ساعت 19:30

شبکه استانی 

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

 نفت آبادان - مس رفسنجان / ساعت 19:30

شبکه استانی

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

استقلال - ذوب آهن اصفهان 

 شبکه سه / ساعت 20:30

 

 هفته سی و پنجم سری A 

اودینزه - ناپولی / ساعت 22:15

 

هفته سی و ششم لیگ جزیره 

کریستال پالاس - منچستر یونایتد

شبکه ورزش / ساعت 22:30

 

 

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد