Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:43:44 GMT

عکاس خبرگزاری مهر در مسابقه «مهر محرم» برگزیده شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۳۳۷۰

عکاس خبرگزاری مهر در مسابقه «مهر محرم» برگزیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، نفرات برتر دوازدهمین سوگواره ملی عکس و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال «مهر محرم» شامگاه چهارشنبه در فرهنگسرای کومش شهر سمنان معرفی و تجلیل شدند.

میثم قدس پور دبیر سوگواره «مهر محرم» در حاشیه مراسم اختتامیه اعلام کرد: از دریافت هشت هزار و ۲۲۸ اثر دریافتی از ۲۷ کشور جهان، بیش از ۱۰۰ اثر منتخب هیات داوران، از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عراق، افغانستان، هندوستان، انگلستان و بحرین در دوازدهمین نمایشگاه عکس «مهر محرم» به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نمایشگاه از هشتم تا هفدهم بهمن در فرهنگسرای کومش سمنان برپا شده است. خسرو به آیین، مهدی مردانی و عابد میرمعصومی اعضای هیات داوری اولیه و امیرعلی جوادیان، محمد مهدی رحیمیان و نصرالله فروتن فر داوران اصلی این سوگواره بودند.

قدس‌پور گفت: حمید وکیلی عکاس خبرگزاری مهر از تهران در مجموعه اربعین اول و محمد جمالی، سمیه نوذری و نثارحسین عاملی نفرات برتر تجربه اربعین معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه محمد ابراهیمی در بخش تک عکس اربعین نفر اول شد، اضافه کرد: امیر عنایتی و پویان بیات نفرات دوم و سوم سوگواره «مهر محرم» شدند. سامر الحسینی، محمدرضا امیری‌ نیا و رضا حیدری‌شاه نفرات اول تا سوم بخش آیین‌ها معرفی شدند.

دبیر سوگواره «مهر محرم» با اشاره به نفرات برگزیده در بخش فیلم، بیان کرد: فرشته ادب‌جو در بخش نماهنگ، مرتضی فیض در بخش خلاقانه و رسول گورکانی‌ در بخش انیمیشن به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

قدس‌پور افزود: فرج‌الله رمضانی، علی ابک و حمید حمیدی نفرات اول تا سوم در بخش استانی هستند.

دبیر سوگواره مهر محرم یادآور شد: داوود جلیلی در بخش داستانی، بیژن نجفی در بخش مستند و هدی زهرا موراج در بخش بین‌المللی برگزیدگان این دوره از سوگواره «مهر محرم» بودند.

کد خبر 4846036 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقه عکاسی عکاسی خبرگزاری مهر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی فیلم سینمایی کارگردان تئاتر جشنواره موسیقی فجر برنامه تلویزیونی فیلم مستند دهه فجر شبکه پنج سیما شبکه سه سیما دبیر سوگواره معرفی شدند مهر محرم قدس پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات راه‌‌یافته به نیمه‌‌نهایی اسکواش گرگان‌جونیور
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • تصاویر نجومی هفدهم اردیبهشت (6 مه)