Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@05:51:29 GMT

گاف‌های توئیتی یک وزیر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۳۵۴۵

گاف‌های توئیتی یک وزیر

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، در حالی که قرار است در روزهای آینده شاهد پرتاب ماهواره ظفر به فضا باشیم که یک دستاورد و اتفاق بزرگ ملی محسوب می شود، وزیر جوان تصویری از لباس فضانوردی را منتشر کرد که جنجال های فراوانی هم به همراه داشت.

البته جهرمی در واکنش به شوخی ها و جنجال های این توئیت در مراسم گردهمایی فناوران فضایی گفت: «عکس امروز از لباس فضانوردی، تصویری از یک رویا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویای قدم‌زدن بر ماه!».

اما این تنها توئیت بحث برانگیز وزیر ارتباطات نبود. چندی پیش جهرمی در توئیتی وعده یک سورپرایز بزرگ داد که باعث گمانه زنی های مختلفی در بین کاربران شبکه های اجتماعی شد. برخی پیش بینی رفع فیلتر تلگرام را داشتند، برخی از رایگان شدن پهنای باند سایت های داخلی می گفتند و البته برخی احتمال پرتاب ماهواره را می دادند اما در نهایت هیچ کدام از این ها نبود و سورپرایز وزیر رونمایی سرویس پست با پهپاد بود که از بدو اعلام هم با حاشیه همراه شد که مهم ترینش مجوز نداشتن استفاده از این پهپادها بود. اما مسئله انتخاب اسم برای این پهپاد هم به لطف آذری جهرمی با حواشی همراه بود، او در توئیت دیگری از کاربران خواست برای پهپاد پست پلاس اسم پیشنهاد کنند و هر اسمی که بیشترین لایک را گرفت برای این پهپاد انتخاب شود اما بیشتر جواب ها به این توئیت طنز یا توهین آمیز بود و در نهایت اسم «پپه»با 8900 لایک برگزیده شد! که در نهایت برای پهپاد نام سجاد که پیشنهاد کننده پپه بود برای این پهپاد انتخاب شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ نانسی پلوسی برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آذری جهرمی وزیر ارتباطات توییتر لباس فضانورد عکس استیضاح ترامپ نانسی پلوسی برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای این پهپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی

یک سرباز روسی برای رهایی از پهپاد FPV اوکراینی که او را تعقیب می‌کرد، از «کیسه سیب‌زمینی» برای انهدام این پهپاد استفاده کرد.

دریافت 900 KB

دیگر خبرها

  • فیلم/شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • (ویدئو) لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی در یمن
  • تصاویر پهپاد ساقط شده آمریکایی در صعده یمن
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • فیلم| ثبت لحظه انهدام پهپاد آمریکایی در یمن
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • ویدیو/ شکار دوباره پهپاد MQ۹؛ وحشت آمریکا از آسمان یمن