Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه چهارشنبه در جمع بسیجیان شهرستان کاشان با بیان اینکه در زمان حکومت پهلوی با اسلام مبارزه می شد، اظهار داشت: برخورد با حوزه های علمیه و علمای مجاهد و فرهیخته مثل آیت الله مدرس در زمان حکومت پهلوی با قدرت انجام می شد.

وی با اشاره به حمله و اشتغال ایران توسط متفقین ابراز داشت: وابستگی رضاشاه آنچنان به غرب زیاد بود که هیچگونه مقاومتی در برابر متفقین نکرد و کشور به اشغال نیروهای اجنبی درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نتیجه این همه سرسپردگی به اجانب از طرف رضاشاه خروج خفت بار از ایران و تبعید به خارج از ایران بود، تصریح کرد: این خفت به حدی بور که حتی به رضاشاه اجازه ندادند چمدانهایش را ببندد.

وی مبارزه با اسلام و ارزشهای اسلامی را یکی از مهمترین اقدات حکومت پهلوی دانست و خاطرنشان کرد: در زمان قبل انقلاب کشور در همه ابعاد وابسته به اجانب بودیم که اجازل هرگونه شکوفایی و نوآوری را از ملت ایران گرفته بودند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ۱۶ نهاد اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در اوائل سال ۵۷ با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدند که حکومت پهلوی غیرقابل سقوط است، اذعان داشت: ولی با این وجود حضرت امام خمینی (ره) با شناسایی ظرفیت های مردمی یک انقلاب بزرگ را مدیریت و به پیروزی رسانید.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب را در سایه تغییر مفهوم قدرت در مکتب شیعه و با تکیه بر فرهنگ عاشورا به پیروزی رسانید: بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران و بیش از ۴۰ سال فعالیت پرثمر و درخشان انقلاب اسلامی نشان داد که قدرت به ظاهر سخت آمریکا و استکبار جهانی در مقابل قدرت نرم مکتب اسلام فاقد کارایی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه راهبرد امام خمینی (ره) پیروزی خون بر شمشیر بود، یادآور شد: مفهوم قدرت در دنیا یک دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را به جهان عرضه نمود و آن هم تغییر مفهوم قدرت است.

وی با بیان اینکه آمریکا دارای بزرگترین قدرت نظامی تاریخ بشریت است، تاکید کرد: این قدرت هیولایی پوشالی در مقابل قدرت نرم جمهوری اسلامی منفعل گشته و قرجامی جز شکست در انتظار او نیست.

سردار سلیمانی با اشاره به اتخاذ انواع توطئه چینی و دسیسه ها از طرف آمریکا و استکبار جهانی بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: با این وجود در طول ۴۰ سال گذشته آمریکا و استکبار جهانی در هیچ نبردی بر علیه مردم ایران پیروز نشده است و همیشه این انقلاب اسلامی بوده است که موفقیت ها را کسب نموده است.

وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی تمام سعی خود را انجام می دهد که قدرت ایران را متوقف کند، اظهار داشت: با توجه به اینکه نظام ایران به صورت مردم سالار عاشورایی و علوی است با تاسی از منویات و ارزش های مقاومت اسلامی انقلاب راه خود را با قدرت پیش می برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سبقه و سابقه مردم کاشان در عرصه های مختلف ایرانی و اسلامی تصریح کرد: کاشان اولین شهری در ایران بود که به طور کامل اسلام را پذیرفت.

وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی تمام رفتار، گفتار و تصمیماتش بر اساس مولفه های مادی قدرت است، خاطرنشان کرد: تمام توطئه ها و دسیسه های نظام سلطه و کفر به خاطر کینه ای است که از ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دل گرفته است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر با حضور گسترده در فضای مجازی در حال تلقین فضای یاس و ناامیدی در بین مردم بخصوص جوانهاست، اذعان داشت: دشمن در یک مورد با راه اندازی بیش از ۲۰۰ فرستنده ماهواره ای فارسی زبان بر علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه بسیج باید با فعالیت و حل مشکلات مردم جلوی توطئه های دشمن را بگیرد، بیان داشت: شهر کاشان با ایجاد قرارگاه های جهادی و خدمات اجتماعی به عنوان یک الگوی مهم در بین دیگر شهرهای کشور برای حل مشکلات روزمره مردم و رفع نابسامانی های اقتصادی و معیشتی باید معرفی شود.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با وجود اینکه اقتصاد آمریکا زبانزد است ولی حدود ۵۰ میلیون نفر از آمریکایی ها زیر خط فقر هستند و این در حالی است که فقط بخش کوچکی از یهودیان جامعه آمریکایی با انباشت سرمایه نه تنها آمریکا بلکه کل جهان را منهدم خواهد کرد.


وی با بیان اینکه جامعه اسلامی در مقابل زیاده خواهی و ظلم آمریکا و استکبار جهانی ایستاده و مقاومت می کند، تاکید کرد: هم اکنون در انقلاب اسلامی ایران در مرحله ای هستیم که بعد از تشکیل حکومت اسلامی وارد مرحله جدیدی از تمدن نوین اسلامی می شویم.

کد خبر 4845953

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار غلامرضا سلیمانی غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین دهه فجر بوشهر انتخابات 98 شیراز قزوین ویروس کرونا شهرکرد ایلام بارش برف گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند زلزله رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار سلیمانی با اشاره آمریکا و استکبار جهانی جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی مقابل قدرت اسلامی ایران حکومت پهلوی مفهوم قدرت امام خمینی بر علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران نسبت به فعالیت جریان مرموزی هشدار داد که در سال‌های اخیر نه تنها درصدد حذف اندیشه‌های امام بوده، بلکه سعی داشته تصاویر متعلق به ایشان را نیز از ادارات و نهادهای دولتی حذف کند. 

به گزارش جماران، جواد امام به «صبح ما» گفت: به‌طور کلی، پروژه امام‌زدایی سالهاست که کلید خورده است و نشانه‌هایش را می‌توان در کنار گذاشتن مردم از اداره امور یا اختلال در انتخابات آزاد دانست. 

این فعال سیاسی تأکید کرد: جایگزین کردن تئوری آقای مصباح یزدی به جای اندیشه‌های بنیانگذار نظام، کار را برای بسیاری از صاحبان قدرت آسان کرده است، زیرا از نگاه آنها مردم، حق و نقشی در اداره کشور ندارند و این یعنی حرکت برخلاف آرمان جمهوریت.

وی در پاسخ به اینکه مسئولین از حذف تصاویر امام و جایگزینی آن با تصویر رئیس جمهور چه هدفی را دنبال می‌کنند، گفت: علت این نوع اقدامات را باید در رفتارهای زشتی جست و جو کرد که بوی قدرت‌طلبی و انحصار می‌دهند. شما ببینید اگر با درشت‌گویی‌های یک معمم درباره پیامبر عظیم الشأن اسلام که خاتم پیغمبران را گوشت تلخ خطاب کرد، برخورد می‌شد، یک عده نیز که تمام موقعیت امروزشان مدیون کار بزرگ امام است، به خود اجازه نمی‌دادند تصویر ایشان را حذف کنند.

دبیرکل مجمع ایثارگران در تحلیل تازه‌ترین اقدام، یعنی تغییر نام خیابان یادگار امام دماوند و جایگزین کردن نام مرحوم عسگراولادی به جای آن افزود: آنچه دارد به مردم مخابره می‌شود، این است که نیازی به نام و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی نیست و گویا قرار است هر چیزی که منتسب به امام است، به مرور زمان کنار گذاشته شود. از تصاویر امام گرفته تا تابلوی خیابان‌ها به نام ایشان، به تدریج در حال حذف شدن هستند تا ماهیت افراد مستقر در قدرت، بیشتر از گذشته نمایان شود.

جواد امام در پایان، با اشاره به تفاوت‌های اندیشه‌ای امام با آنچه امروز وجود دارد، اظهار داشت: امام هیچ‌گاه، حکومت بر مردم را بدون مشارکت آنها جایز نمی‌دانست و همواره به کارگزاران نظام تشر می‌زد که مبادا در تصمیم‌گیری‌های خود، مردم را لحاظ نکنند. اسلام مدنظر ایشان هم، رحمانی بود، اما متأسفانه اسلامی که امروز از سوی مدعیان حذف نام امام ترویج می‌شود، شباهت زیادی به اسلام طالبانی دارد.

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است