Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس، گفت: مسئولان باید همواره قدردان مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن جعفری روز چهارشنبه در "آیین ابلاغ رسمی ارتقای بخش کوهسرخ به شهرستان" تاکید کرد: با توجه به پایداری مردم در پای نظام و انقلاب و آرمان های مقدس کشور، مسوولان موظف به بررسی و رفع مشکلات مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در الگوی مثلث توسعه اقتصادی استان هم نقش اصلی با مردم است، لذا مردم امروز همانند دوران جنگ نقش بسیار جدی و اساسی دارند و می توانند در جنگ اقتصادی به دولت و نظام کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی همچنین به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن با تمام توان، نیرو و ابزار خود تلاش می‎کند تا جلوی حضور مردم ایران را در انتخابات بگیرد لذا انتظار داریم مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و صندوق‎های رای پاسخی قوی و محکم به دشمنان بدهند.

جعفری افزود: پرونده ارتقای این بخش از سال ۹۶ در دستور کار جدی هیات دولت بوده است و با تصویب هیات وزیران این ارتقا صورت گرفت لذا بخش کوهسرخ به صورت رسمی به عنوان شهرستان کوهسرخ اعلام می‌ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در خصوص زمان معرفی فرماندار شهرستان کوهسرخ هم گفت: ابتدا باید ساختار اداری شهرستان تصویب شود اما قول می‎دهیم سال آینده ردیف بودجه خاصی را برای شهرستان کوهسرخ ایجاد کنیم و در کوتاهترین زمان هم فرماندار شهرستان را معرفی خواهیم  کرد.

لازم به ذکر است افتتاح زمین چمن مصنوعی در شهرستان کوهسرخ، نیز از دیگر برنامه های معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این سفر بود. 

همچنین در ادامه پنجمین روز دهه مبارک فجر حسن جعفری، جهت افتتاح و بهره‌برداری از طرح انتقال گاز به ۷ روستا از بخش ششطراز شهرستان خلیل آباد ، در جمع مردم، مسئولان و دستگاه های اجرایی این شهرستان حضور یافت. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مردم امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی شهرستان کوهسرخ معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است

فرماندار شهرستان نایین گفت: یکی از مهم‌ترین و بهترین کارهای نیک و امنیت‌ساز، اشتغال زندانیان است که به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نایین منجر می‌شود.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن قدردانی از مشارکت صاحبان صنایع در حوزه اشتغال زندانیان اظهار کرد: امروز در شهرستان نائین نرخ بیکاری به صورت رسمی اعلام شده از طرف اداره کار، ۶/۹ درصد است، اما در نگاه ما این نرخ بیکاری صفر است زیرا شرایط کار در شهرستان به خوبی فراهم است و برخی تنها علاقه به مشاغل اداری دارند و در سایر مشاغل فعالیت نمی‌کنند.

وی افزود: طی یک سال اخیر بسته‌های مختلفی را با صاحبان صنایع برای تأمین نیروی کار دنبال کردیم که همایش امروز با نگاه به ظرفیت‌های موجود در زندان‌ها و با رویکرد اشتغال است.

فرماندار شهرستان نائین خاطرنشان کرد: همایش یک روزه اشتغال با حضور مدیرکل اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌های کشور، مدیرکل و معاون اشتغال سازمان زندان‌های استان اصفهان و کارآفرینان، صاحبان صنایع و خیران در زندان نائین با هدف ایجاد انجمن خیران و اشتغال زندانیان در تنها زندان شرق استان اصفهان با رویکرد کاهش تکرار جرم و کمک به خانواده آن‌ها برگزار شد.

کریمی با اشاره به ورود صاحبان صنایع در کارهای نیک، گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای خیر امنیت‌ساز، اشتغال زندان است و این اشتغال به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نائین منجر می‌شود و در زندان نائین فضا برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

کد خبر 751454

دیگر خبرها

  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام