Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد بندرخمیر از افتتاح 24 واحد مسکن و 150 طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد بندرخمیر در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمود جاودان، دهه فجر را فرصتی مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این نهاد اولین مولود انقلاب در جهت حمایت از مستضعفین و محرومین و نشان‌دهنده اهمیت بالای رسیدگی به نیازمندان و محرومان در اندیشه امام راحل (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاودان، خدمت مسکن را یکی از اساسی‌ترین خدمات ارائه‌شده به خانواده‌های تحت حمایت دانست و اظهار داشت: در سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری هرمزگان، فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان و معتمدین محله مراسم افتتاح یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از 24 واحد مسکن در روستای پل گل کن شهرستان بندرخمیر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه ساخت این واحدهای مسکونی یک میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که با همکاری کمیته امداد، خیرین و بنیاد مسکن با زیربنای هر واحد 50 مترمربع احداث شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر گفت: همچنین ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان در بخش‌های مختلف کشاورزی، دام‌پروری و خدمات و صنایع‌دستی نیز به‌صورت نمادین با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

جاودان یادآور شد: برای اجرای این تعداد طرح‌ اشتغال حدود هشت میلیارد تومان اعتبار از منابع قرض‌الحسنه اختصاص‌یافته است که با اجرای این طرح‌ها برای تعداد 330 مددجو فرصت اشتغال فراهم‌شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد افتتاح پروژه واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: این دهه فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره مندی از دریای خروشان آموزه‌های قرآنی، زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این دهه، ادامه داد: در این ایام علاوه بر اجرای جشن میلاد حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، درخصوص اعزام مادران و دختران تحت حمایت برای مشرف شدن به زیارت حرم مطهر فرزندان همام امام موسی کاظم (ع)، امام زادگان و بقاع متبرک برنامه ریزی لازم صورت گرفته، همچنین دیدار با خانواده و دختران شهدا و نیز خانواده‌هایی که دختر بیمار دارند در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اجرای این برنامه‌ها را با هدف تقویت روحیه و خودباوری خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و افزود: در دهه کرامت به نوعروسان در آستانه ازدواج نیز جهیزیه و به خانواده‌های تحت حمایت براساس نیازشان، کالاهای ضروری زندگی اهدا خواهد شد، همچنین مراسم تجلیل از نخبگان دختر در روز تولد حضرت معصومه (س) و تجلیل از نخبگان پسر در روز تولد حضرت امام رضا (ع) انجام می‌شود.

وی با تاکید براینکه خدمات این نهاد با مساعدت خیران و نیک اندیشان به خانوارهای تحت حمایت ارائه می‌شود، گفت: عموم مردم می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* نسبت به اهدای نذورات و مساعدت برای تامین مایحتاج نیازمندان واقعی اقدام کنند.

کد خبر 6100112

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان