Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@12:27:36 GMT

بهترین پیشنهادات برای خرید در گوا

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۴۰۹۲

بهترین پیشنهادات برای خرید در گوا

صراط:

گوا مقصدی است که در ذهن همه اینگونه جا افتاده است که جای خوبی برای خرید کردن نیست اما اگر مسافر تور گوا هستید و لذت خرید کردن در سفر برایتان مهم است باید به شما صراحتا اعلام کنیم که این تصور نه تنها کاملا اشتباه است بلکه گوا به نحوی بهشت مراکز خرید هند هم به شمار می رود! رفتن به بازارهای سنتی، مراکز خرید مدرن و بازارهای شبانه روزی گوا، بهترین بخش سفر به آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گشت خرید گوا، شامل گشت و گزار در بهترین بازارهای رنگارنگ و مراکز خرید متنوع با انواع کالاهای تخفیف خورده است که در نهایت می توانند تمامی انتظارات شما از خرید را برآورده سازند. امروز در این مقاله می خواهیم تا بهترین مراکز خرید گوا را معرفی کنیم پس اگر مسافر تور گوا هستید، با ما در ادامه همراه باشید. برای رزرو آنلاین تور گوا همین حالا اینجا را کلیک کنید.

مال دِ گوا، مجهزترین مرکز خرید منطقه

اولین مرکز خریدی که حتما در گشت خرید گوا باید برای خرید کردن به آن بروید، مرکز خرید مال د گوا است. مال د گوا را به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید این شهر هم شناخته می شود. مال دِ گوا تقریبا نوساز است و نزدیک به 90 فروشگاه لباس و خرده فروشی دارد. همچنین این مرکز، امکانات تفریحی و رفاهی زیادی دارد که می توانیم از بین آن ها به پارکینگ دو طبقه با ظرفیت جای گیری ۳۰۰ خودرو و ۳۵۰ موتورسیکلت، فودکورت با ظرفیت ۳۰۰ نفر و ۷ کانتر فعال غذایی، مجموعه‌ سینمایی 4 پرده با ظرفیت 1000 صندلی و مرکز بازی کودکان را نام ببریم. اگر طرفدار برندهای خاصی مثل نایکی، پوما، لویی فیلیپ، شاپرز استاپ، کالوین کلاین، یونایتد کالرز آو بنتون و تامی هایلفیگر هستید، می توانید با خیال راحت در سفر به گوا به این مرکز بروید و خرید کنید.

چهارشنبه بازار معروف ساحل آنجونا

این بازار با این که در روزهای چهارشنبه و در ساحل آنجونا برگزار می شود اما به قدری جذاب است که معمولا در برنامه های گشت خرید قرار می گیرد. در این بازار می توانید تا محصولاتی همچون صنایع دستی، کیف و کفش، پوشاک، بانوج، زیورآلات، لباس‌ های ساحلی گوا و سوغاتی های سنتی هند را خریداری کنید. البته از جذابیت های این بازارچه، اجرای موسیقی زنده در آن نیز هست.

چهارشنبه بازار آنجونا، معروف ترین بازارچه گوا است و طرفداران پر و پاقرصی دارد. در ضمن اگر مسافر تور گوا هستید یادتان باشد که سطح قیمت ها در این بازار پایین است و شما می توانید با صرف هزینه ای کم، خرید راضی کننده ای داشته باشید. با این حال یادتان نرود که چانه زدن در این بازار امری ضروری است و هر چه بیشتر در این کار مهارت داشته باشید، تخفیف‌ های بهتری خواهید گرفت.

اگر می خواهید در سفر به گوا در منطقه ای خوب و با دسترسی مناسب اقامت کنید، در اطراف این بازار و ساحل آنجونا، هتل های خوب و مختلفی وجود دارند که شما می توانید رزرو هتل گوا خود را به مقصد این اقامتگاه ها از طریق یکی از بهترین و مورد اعتماد ترین شرکت های خدمان مسافرتی و گردشگری در ایران انجام دهید.

 

برای مشاهده و رزرو آنلاین بلیط هواپیما گوا با اطمینان خاطر به وب سایت الی گشت مراجعه کنید:

https://www.eligasht.com/ticket/بلیط-هواپیما-گوا/

 

مرکز خرید کاکولا مال، جایی برای خرید های خانوادگی

اولین مرکز خریدی که در گوا افتتاح شد، کاکولا مال بود که کاملا حرفه ای و مطابق با استانداردهای روز جهان ساخته شده است. در مرکز خرید کاکولا مال، معمولا بهترین و شیک ‌ترین برندهای داخلی و خارجی بین المللی و مخصوصا هندی، را به فروش می‌ رسانند و البته گاهی اوقات در آن حراج هم گذاشته می شود. از جمله برندهای خارجی که در این مرکز خرید فعالیت می کنند می توانیم به وست ‌ساید، بلک‌ بریز، لی، تایم کالکشن، لویی فیلیپ، لیوایز، اسپریت، نایکی، فیفا، ری ‌بن و کیلر اشاره نماییم.

 البته کاکولا تنها یک مرکز خرید نیست بلکه در آن، مراکز تفریحی بسیاری وجود دارد که می توانند روز شما را بسازند. از جمله این تفریحات می توانیم به محوطه مخصوص بازی کودکان، فودکورت، سالن بولینگ، امکانات تفریحات خانوادگی، بازی‌ های کامپیوتری و سینمای 7 بعدی اشاره کنیم.

ماکی، بازار شبانه مورد علاقه گردشگران خارجی

این بازار شبانه روزی تنها در روزهای شنبه برگزار می شود و محصولاتی مثل صنایع دستی سنتی گوا، صنایع دستی چینی، صنایع دستی تبتی و غذاهای سنتی و اسنک های هندی فروخته می شود. این بازار شبانه بین گردشگران خارجی، طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. در این بازار بیش از 100 غرفه مختلف وجود دارد که در آن ها بیشتر کالاهایی ارائه می شود که یا خیلی خاص هستند و یا از مواد دوستدار طبیعت ساخته شده اند.

بازار خیابانی و معروف میدان کالانگوت

بازار میدان کالانگوت را به عنوان میدان بازار هم می شناسند و هر هفته شنبه ها در کنار دفتر پست شهر، برگزار می شود. در این بازار خیابانی، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را به فروش می رسانند. پر فروش ترین اقلام این بازار عبارتند از مواد غذایی محلی، منسوجات سنتی، ظروف و اشیا سفالی، لوازم خانگی، سوغات و صنایع دستی ساخته شده از صدف، محصولات چرمی و لباس های سنتی.

از آن جایی که این بازار نزدیک به ساحل است، دسترسی به آن آسان و طرفدارانش زیاد است. اگر خودتان را به خرید یک بلیط هواپیما گوا مهمان کردید و به بازار میدان کالانگوت رفتید، حتما از غرفه‌ های مواد غذایی داغ و لذیذ دیدن کنید و از مخصوصا از میگوی سرخ شده آن ها بچشید.

در این مطلب برخی از بهترین بازارها و مراکز خرید گوا را که معمولا گشت های خرید را در آن ها می گذارند را به شما معرفی کردیم. اگر می خواهید در آینده به این شهر سفر کنید، پیشنهاد می کنیم تا با تور گوا شرکت گردشگری سفر کنید که علاوه بر ارائه گشت خرید، بهترین خدمات رفاهی را در اخیتار شما مسافرین عزیز قرار دهند. برای دریافت اطلاعات کامل هتل های گوا و رزرو آنلاین همین حالا اینجا را کلیک کنید.

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: گودا گردشگری الی گشت رزرو آنلاین هتل بلیط هواپیما صراط برگزار می شود بازار شبانه رزرو آنلاین مراکز خرید صنایع دستی برای خرید ساخته شده مرکز خرید خرید کردن گشت خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران در جلسه کارگروه خرید تضمینی محصولات کشاورزی  گفت: ۳۲ مرکز خرید در استان مازندران تجهیز و آماده آغاز عملیات خرید تضمینی گندم هستند و در صورت نیاز به افزایش تعداد مراکز خرید و تصویب کارگروه، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان آمادگی لازم را برای افزایش تعداد مراکز خواهد داشت.

او افزود: در سال جاری سیاست‌های دولت در حمایت از کشاورزان و در راستای تحقق شعار سال بر این است که از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی در خرید دانه روغنی استفاده نماید که در استان مازندران نیز یک شرکت بخش خصوصی به عنوان خریدار دانه روغنی کلزا معرفی شده و همزمان با آغاز برداشت کلزا در استان فعالیت این شرکت نیز با همکاری و نظارت سازمان جهاد کشاورزی آغاز خواهد شد.

مدیرکل غله مازندران گفت: در سال ۱۴۰۲ با خرید ۱۱۸ هزار تن گندم افزایش ۴۲ درصدی و جهش تولید را تجربه کردیم و امیدواریم در سال جاری نیز با شرایط آب و هوایی حاکم، وضعیت مطلوب تری را از لحاظ تامین نیاز کشور در پیش داشته باشیم.

وفائی نژاد افزود: در سال گذشته ۹۶۰۰ تن کلزا در استان مازندران خریداری کردیم و دولت به منظور حمایت از کشاورزان قیمت خرید را از ۲۳ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش داد.

در ادامه این جلسه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران نیز با اشاره به اهمیت و ضرورت جلسات کارگروه خرید محصولات کشاورزی استان بر ساماندهی مراکز خرید، نظارت بر فرآیند خرید و تسهیل در امور کشاورزان در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی تاکید کرد.

حسن خیریانپور با اعلام رضایتمندی از خرید تضمینی گندم و کلزا در سال گذشته و قدردانی از تمام دستگاه‌های مرتبط با این امر، عنوان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۱۸ هزارتن گندم و بیش از ۹ هزار تن کلزا از کشاورزان خریداری شد و در سال زارعی جاری نیز امیدواریم این ارقام افزایش پیدا کند.

خیریانپور با تاکید بر اینکه در استان مازندران سالانه حدود ۴۸۰ هزارتن گندم برای مصرف انسانی مورد نیاز می‌باشد تصریح کرد: ما با استفاده از تمام ظرفیت‌ها می‌بایست بخش زیادی از این گندم را در مزارع داخل استان تامین نماییم.

وی با تاکید بر نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: استان مازندران در تولید ۱۴ محصول کشاورزی رتبه اول را دارد و این امکان وجود دارد که با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان تولید کالا‌های اساسی مورد نیاز استان را هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی افزایش داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران با توجه به اینکه زمان آغاز برداشت گندم در استان نیمه دوم خرداد می‌باشد، افزود: کشاورزان از برداشت زودهنگام گندم خودداری نمایند، برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای خواهد بود که از نیمه دوم خرداد ۳۲ مرکز خرید بنا به اعلام جهاد کشاورزی هر شهرستان آمادگی لازم را برای آغاز عملیات خرید تضمینی گندم خواهند داشت.

وی از فرمانداران شهرستان‌هایی که به نوعی درگیر خرید هستند خواست، با تشکیل جلسات مستمر و منظم و با همکاری لازم با اداره کل غله و خدمات بازرگانی به روند مطلوب عملیات خرید کمک کنند.

خیریانپور با تاکید بر ضرورت ثبت مشخصات مزارع کشاورزان در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی ضمن درخواست از کشاورزان برای ثبت مشخصات مزارع خود قبل از برداشت محصول، از سازمان جهاد کشاورزی خواست هرچه زودتر اقدامات لازم را جهت نهایی کردن اطلاعات این سامانه انجام دهد تا کشاورزان در روند تحویل محصول دچار مشکلی نشوند.

دیگر خبرها

  • بهترین فن کویل‌های بازار را بشناسید
  • بهترین بروکر بازار فیوچرز برای ایرانیان
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی