Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «این دانشگاه در راستای ایفای رسالت فرهنگی اجتماعی خود در مقوله پدافند فکری و فرهنگی کشور تلاش و اهتمام ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند، احمد صالحی‌آرا رئیس مرکز شاهد و امور ایثارگران و قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان خراسان جنوبی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی‌آرا در این دیدار با قدردانی از حجت‌الاسلام عبادی به بیان اهداف و فعالیت‌های قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و با اشاره به تلاش و نگاه بلند و تحول‌گرای دکتر طهرانچی گفت: «حل مشکلات جامعه و محرومیت‌زدایی از اهداف مهم و متعالی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی است.»

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب رسالت فرهنگی و اجتماعی بسیار مهمی برای حضور مؤثرتر در تحولات اجتماعی فرهنگی جامعه قائل است به سهم دانشگاه در دفاع از حریم اهل بیت(ع) نیز اشاره و عنوان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی 64 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است.»

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به بیان تلاش و اهتمام ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در مقوله پدافند فکری و فرهنگی پرداخت و توجه ویژه دانشگاه به این مقوله بسیار مهم را اتفاقی  مبارک دانست که در راستای ایفای رسالت فرهنگی اجتماعی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گامی مهم و ارزشمند به شمار می‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم در این دیدار که رئیس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز حضور داشتند، با تسلیت به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: «دانشگاه در مدیریت فردای جامعه در امور مختلف و بالاتر از همه در سطح فرهنگی مؤثر است؛ بنابراین اگر مقدمات کاملی فراهم شود و دانش‌آموختگان محیط‌های عالی از علم و ایمان سرشار برخوردار باشند، مردم حداکثر استفاده مادی و معنوی را از آنها خواهند داشت و طبعاً از سوی دیگر نیز اگر آسیبی ببینند، مردم از آسیب‌شان در امان نخواهند ماند.»

عبادی تصریح کرد: «آسیب‌هایی که در جامعه و محیط‌های علمی و ... مشاهده می‌شود، پیداست که به حد نصاب مطلوب نرسیده‌ایم و این تکلیف من و شما را سخت‌تر می‌کند؛ بنابراین باید تلاش و کوشش کرد تا جامعه به آن رشد واقعی خود برسد.

امام جمعه بیرجند افزود: «برای اینکه جامعه به آن حد نصاب و رشد برسد، باید تلاش، برنامه‌ریزی، زمان‌بندی، نظارت و هدفمندی را در دستور کار قرار داد؛ زیرا به‌صورت اتفاقی نمی‌توانیم به هدف برسیم؛ بنابراین به هر میزانی که نیاز داریم باید برای آن طرح داشته باشیم و برای طرح نیز آنچه لازم است باید مقدماتش را فراهم کنیم.

در ابتدای این دیدار سیدحسن هاشمی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی به بیان گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها و اقدامات این دانشگاه پرداخت و از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به دانشگاهیان قدردانی کرد.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: مرکز شاهد و امور ایثارگران قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشگاه رسالت فرهنگی اهتمام ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت معلمان، زمینه‌ساز فرهنگ و تمدن شده است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بی‌تردید پشتوانه این تاریخ پرافتخار، عالمان و معلمان گمنامی هستند که همت بلند آنان، گنجینه فاخری از معارف و شخصیت‌های علمی را برای ملت ما ساخته و زمینه‌ساز فرهنگ و تمدن شده است.

رحمتی در پیامی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، روز بزرگداشت مقام معلم، موفقیت و کامیابی نسل‌های حال و آینده را در گرو تلاش متعهدانه و خستگی‌ناپذیر آموزگاران و اساتید دانست. 

وی افزود: ۱۲ اردیبهشت، روز ستایش دانایی، تعهد و عشق به رشد و تعالی جامعه است. این روز فرصت مغتنمی است تا از معلمان عزیز به عنوان پیشوایان فکری و فرهنگی جامعه، تجلیل و قدردانی شود.

وی ادامه داد: تاریخ پرافتخار ایران زمین و آثار فرهنگی به جا مانده از شخصیت‌های علمی و فکری، نشانگر جایگاه والای تعلیم و تعلم در این سرزمین است.

وی اذعان کرد: امروز هم موفقیت و کامیابی نسل‌های حال و آینده ما، در گرو تلاش متعهدانه و خستگی‌ناپذیر آموزگاران و اساتیدی است که توان و تخصص خود را وقف افروختن شعله‌‍‌های دانایی و آگاهی در جامعه کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره بزرگ‌معلم مدرسه انقلاب، استاد شهید مرتضی مطهری، هفته معلم را به همه معلمان، فرهنگیان و اساتید عزیز در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان تبریک می‌گویم و توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را از خداوند بزرگ مسألت دارم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • همت معلمان، زمینه‌ساز فرهنگ و تمدن شده است
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند