Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی‌پور روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار ملی‌پوش قایقرانی بادبانی کشورمان که اسفند سال جاری در رقابت‌های انتخابی المپیک حضور می‌یابد، برای برگزاری اردوی آماده‌سازی راهی شهر والنسیای اسپانیا شده‌است.

وی ادامه داد: مسابقات قایقرانی بادبانی انتخابی المپیک اواخر اسفندماه در ابوظبی برگزار می‌شود و این قایقران مهابادی قرار است در این مسابقات حاضر شده و برای کسب سهمیه تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: «احمدی»، پس از یک هفته تمرین در دریا زیرنظر مربی ایتالیایی خود از اسپانیا عازم ابوظبی امارات خواهد شد تا در آخرین مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کند، افتخاری که تاکنون نصیب هیچ ورزشکار ایرانی در رشته قایقرانی بادبانی نشده‌است.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد ادامه داد: وی برای شرکت در مسابقات المپیک توکیو باید عنوان نفر اول قاره آسیا را به خود اختصاص دهد.

احمد احمدی متولد ۱۳۶۹ در مهاباد و جزو سه نفر اول آسیا در رنکینگ المپیکی است که سابقه ۹ سال عضویت در تیم ملی قایقرانی بادبانی و مقام هشتم جام جهانی ۲۰۱۶ چین را در کارنامه خود دارد.

قایقرانی بادبانی یکی از رشته‌های قایقرانی است که در دریاها و رودخانه‌ها انجام می‌شود؛ مسیر رقابت‌های قایق‌های بادبانی در دریاست و هدف اصلی این است که ورزشکاران به شکل یک مثلث مسیر مسابقه را در کمترین زمان و با کمترین امتیاز منفی طی کنند.

قایقرانی بادبانی یکی از ورزش‌های بازی‌های المپیک نیز به شمار می‌رود و از بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۰۰ میلادی تاکنون به طور مرتب برگزار شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اداره ورزش و جوانان اسپانیا المپیک بازی های المپیک تیم ملی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی قایقرانی بادبانی انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد