Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@05:15:05 GMT

اخلال در امنیت انتخابات خط قرمز دستگاه قضاست

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۴۴۲۳

اخلال در امنیت انتخابات خط قرمز دستگاه قضاست

حجت الاسلام جواد علیزاده روز پنجشنبه در نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان بستان آباد در محل دادگستری شهرستان با برشمردن برخی از آفت های زمان تبلیغات و حین انتخابات گفت: تخریب رقیب، توهین و افترا، تخریب دستگاههای اجرایی ، نظارتی و نیروهای امنیتی ، استفاده از اموال عمومی بر له یا علیه کاندیداها ، دامن زدن به تعصبات قومی و ایجاد شکاف فرهنگی، وعده های دروغ و خارج از حوزه اختیارات نماینده و خرید و فروش رای از جمله آفت ها و آسیب های انتخابات هستند که همه باید در جهت اصلاح این آسیب ها و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیدعلی موسوی فرماندار بستان آباد هم در این جلسه از آمادگی کامل دستگاههای اجرایی و نظارت برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در تراز نظام اسلامی خبر داد و گفت: از ماهها قبل اقدامات و تمهیدات لازم با همراهی و همکاری همه دستگاه ها صورت گرفته است و به امید خدا انتخابات دوم اسفند نیز با شور و امنیت برگزار خواهد شد.
در ادامه جلسه اعضا و کاندیداهای حاضر در جلسه، نقطه نظرات و دغدغه های خود را برای انتخابات سالم و صیانت از ارای مردم ، بیان کردند.

رییس دادگستری ، دادستان ، فرماندار، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، مسئول دفتر هیئت نظارت، مسوول اداره اطلاعات و رییس اداره ثبت احوال شهرستان و ۷ نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در این نشست حضور داشتند .

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انتخابات انتخابات مجلس خرید و فروش فرمانده انتظامی نیروهای امنیتی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب