Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سودان به هواپیماهای تجاری که مقصدشان رژیم صهیونیستی است، اجازه داد تا از حریم هوایی این کشور عبور کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رادیو النور، «عامر محمد الحسن»، سخنگوی ارتش سودان گفت: خارطوم مجوز پروازهای تجاری به مقصد رژیم اسرائیل را صادر کرده است و این پروازها می‌توانند از حریم هوایی سودان عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام دو روز پس از آن نشست غیرمنتظره عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای انتقالی سودان و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اوگاندا انجام شد.

سخنگوی ارتش سودان تصریح کرد: توافق اولیه‌ای درباره استفاده هواپیماهای تجاری آمریکای جنوبی به مقصد اسرائیل از حریم هوایی سودان به دست آمده است. با وجود این، برخی موارد فنی در روند بررسی قرار ندارد، ازجمله اینکه سودان موافق عبور پروازهای شرکت «ال عال» (El Al) خطوط هوایی اسرائیل از حریم هوایی کشور نیست.

وی افزود: سودان عادی‌سازی کامل روابط خود را با اسرائیل اعلام نکرده، ولی این اقدام در راستای «مبادله منافع» است.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خارطوم عادی سازی روابط ارتش سودان عبدالفتاح البرهان رئیس شورای انتقالی سودان هواپیماهای تجاری رژیم صهیونیستی حریم هوایی ارتش سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شدید هوایی شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های فلسطینی از بمباران شدید هوایی شهر رفح توسط ارتش اسرائیل خبر می‌دهد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

بنابر این گزارش، پس از مانع تراشی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس غزه، کابینه اسرائیل به اتفاق آرا به آغاز تجاوز علیه رفح رأی داد.

بنابر گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، انتظار می‌رود که ظرف چند روز (آینده)، تجاوز نظامی اسرائیل علیه رفح آغاز شود.

اقدام کابینه نتانیاهو در شرایطی انجام شده که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح خبر داده بود.

همزمان، «سامی ابوزهری» یکی از مقامات ارشد حماس به خبرگزاری «رویترز» گفته بود که دستوراسرائیل برای خارج کردن فلسطینی‌ها در بخش‌هایی از رفح «تشدید تنش خطرناکی است که پیامدهایی در پی خواهد داشت».

در همین حال، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع قبلی، مدعی شد که جنگ در غزه دقیقاً با همان اهداف قبلی ادامه دارد: آزادی همه گروگان‌ها و شکست حماس.

 یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین هم به «المیادین» گفته بود: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس منجر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • بمباران شدید هوایی شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • وعده صادق، عبور از بازدارندگی خودساخته رژیم صهیونیستی بود
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد