Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@03:03:25 GMT

ساخت مترو پردیس تا قبل از سال آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۴۵۰۰

 مهدی هدایت  درباره مترو پردیس اظهار کرد: در این خصوص با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به توافق 30 به 70رسیده‌ایم و برای ادامه کار نیازمند مصوبه دولت هستیم.

اخبار اقتصادی- وی ادامه داد: قرارگاه خاتم نیز برای شروع کار، اعلام آمادگی کرده است تا کار را تا قبل از پایان سال جاری آغاز کند و ما نیز به موازات عملیات اجرایی، مصوبه را از دولت بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که درخواست شرکت عمران پردیس اخذ مصوبه بانک مرکزی بابت وام هزار میلیارد تومانی است به برنامه ساخت واحدهای طرح ملی مسکن اشاره کرد و افزود: تاکنون برای 1300 هکتار از ار اراضی دولتی، سند دریافت و زمین 8500  از محل پروژه طرح ملی مسکن به تعاونی‌های مسکنی که اعضای واجدالشرایط این طرح در آن‌ها عضو بوده‌اند، واگذار شده است.

وی تاکید کرد: همچنین تعداد 3 هزار واحد ثبت‌نامی داشتیم که از این تعداد 1615 نفر واجدالشرایط تشخیص داده شدند و ثبت‌نام این افراد از امروز (چهارشنبه 16 بهمن) در کارگزاری مسکن مهر پردیس شروع شد. آماده‌سازی زمین برای ساخت این سه هزار واحد را قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام می‌دهد و ظرف روزهای آینده موضوع انتخاب سازنده و آغاز عملیات اجرایی این واحدها را آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس احداث تصفیه‌خانه شماره 2 فاضلاب پردیس را از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی این شهر جدید خواند و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کسب مجوزهای لازم فراخوان ساخت این تصفیه‌خانه نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد تا بتوانیم در کنار توجه به سکونت مردم در واحدهای ساخته‌شده بحث شروع عملیات ساخت تصفیهخانه شماره 2 پردیس را نیز پیش ببریم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مترو پردیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء وزارت راه قرارگاه خاتم الانبیاء مترو پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد وگفت: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد، اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد