Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@19:59:19 GMT

اطلاعیه جدید بانک مرکزی در مورد رمز دوم پویا

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۴۵۲۸

روابط عمومی بانک مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای قطع رمز دوم ایستا در چند بانک دیگر را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه که پیرو اقدامات انجام‌شده در مورد قطع رمز دوم ایستا (رمز دوم فعلی کارت بانکی) صادر شده است، رمز دوم ایستا در بانک‌های صنعت و معدن، اقتصاد نوین، ایران زمین و سرمایه در روز هفدهم بهمن‌ماه سال جاری، در بانک‌های سپه، انصار، گردشگری، شهر، آینده و توسعه صادرات در روز نوزدهم بهمن‌ماه و در بانک‌های ملی، تجارت، پارسیان، کارآفرین، خاورمیانه، حکمت ایرانیان، موسسه اعتباری توسعه و موسسه اعتباری کوثر در روز بیستم بهمن‌ماه سرویس رمز دوم ایستا قطع خواهد شد و مشتریان این بانک‌ها پس از تاریخ‌های اعلام شده قادر به استفاده از رمز دوم ایستا خود نبوده و باید از سامانه‌های دریافت رمز دوم پویا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می‌افزاید: زمان قطع سرویس رمز دوم ایستا در سایر بانک‌ها نیز متعاقبا اعلام می‌شود.
همچنین با توجه به سهولت دریافت رمز دوم پویا از طریق «پیامک» مشتریان بانکی می‌توانند با مراجعه به دستگاه خودپرداز بانک خود، این سرویس را فعال کنند.
مرکز تماس رمز پویا (کاشف) با شماره ۹۱۰۰۹۹۶۰ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهادات و یا انتقادات هم‌میهنان در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری است.

 

خبرگزاری صداوسیما /

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000H3J برچسب ها: بانک مرکزی ، رمز دوم پویا ، رمز یکبار مصرف

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بانک مرکزی رمز دوم پویا رمز یکبار مصرف رمز دوم ایستا رمز دوم پویا بانک مرکزی بانک ها بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فرزین به عربستان رفت | دلیل سفر چه بود؟
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید