Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی احمد مرادی دادستان دادسرای نظامی استان ایلام در جمع کارکنان انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت:نیروی انتظامی که مسئول امنیت انتخابات است باید حساسیت و دقت نظر بیشتری داشته باشد.

او پلیس را پیش قراول تامین امنیت در انتخابات خواند و گفت:پلیس تنها وظیفه امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های رای را بر عهده داشته و حق دخالت در برگزاری انتخابات را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول عالی قضایی با اشاره به اهمیت برقراری امنیت انتخابات خاطرنشان کرد:به فرماندهان و مسئولان انتظامی توصیه می‌کنم بنابرصلاحدید خود از کارکنان با تجربه در حراست از صندوق‌های رای استفاده کنند.

او در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت:نیرو‌های مسلح با داشتن بصیرت سیاسی بایستی هیچ گونه وابستگی جناحی نداشته باشند، چون با عث بدبینی مردم به آنان می‌شود.

دادستان دادسرای نظامی ایلام خاطرنشان کرد:همواره داشتن نظام‌های سیاسی قدرتمند مستلزم داشتن نیرو‌های مسلح قوی بوده است.

مرادی نیرو‌های مسلح را چشمان بیدار نظام اسلامی دانسته و اظهار داشت:پلیس بایستی جامعه شناس، حقوقدان و روانشناس بوده و درعین اقتدار با سعه صدر با مردم رفتار نماید.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت انتخابات انتخابات مجلس امنیت انتخابات نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است