Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۴۷ هزار نفر در بخش‌های مختلف نظارت، اجرا، امنیت، بازرسی و غیره برای انجام یک انتخابات سالم و شفاف در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمدعلی موهبتی صبح امروز در نشست تبیین حقوق و تکالیف نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امنیت، اقتدار و عزت امروز کشور مرهون حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف و حساس نظام از جمله انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام طائب: مشارکت مردم در انتخابات مجلس ‌باشکوه‌تر از همیشه خواهد بود / باید برابر مشکلات مقاومت کردمعاون حقوقی قوه قضائیه در بوشهر:رویکرد رئیس قوه قضائیه مبارزه با فساد است/ نامزدهای انتخابات باید به قانون احترام بگذارندگفتگو| غفاری: مشارکت مردم عامل موثر بازدارندگی است/ شکل‌گیری مجالس غیر یکپارچه نشانه تشریفاتی نبودن انتخابات است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور پرشور مردم همیشه در صحنه کشور در انتخابات پیش‌رو موجب یاس و ناامیدی بیش از پیش دشمن خواهد شد.

وی ادامه داد: افرادی که به عنوان نماینده مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کنند بدانند مسئولیت دشواری را بر عهده گرفته‌اند و باید به درستی از حقوق مردم دفاع کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: نمایندگان بدانند که بر لبه تیغ حرکت می‌کنند و اگر لحظه‌ای غافل شوند دنیا و آخرت خود را نابود می‌کنند.

وی تصریح کرد: شرایط سخت کنونی کشور نیارمند کار جهادی است و منتخبان مردم در مجلس قانون‌گذاری باید بر این امر به درستی واقف باشند.  

موهبتی گفت: فردای انتخابات همه باید به فرد منتخب تبریک گفته و او را برای خدمت مناسب به مردم و کشور یاری دهند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان زخم‌ها و آسیب‌های بسیاری دارد و باید در کنار یکدیگر به فکر بهبود این زخم‌ها بود.

استاندار با بیان اینکه تا این لحظه 118 داوطلب مجلس شورای اسلامی در سیستان و بلوچستان تایید صلاحیت شده‌اند، تصریح کرد: یک میلیون و 640 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این استان هستند که با حضورشان می‌توانند برگ زرینی در تاریخ نظام و این استان ثبت کنند.

وی افزود: 47 هزار نفر در بخش‌های مختلف نظارت، اجرا، امنیت، بازرسی و غیره برای انجام یک انتخابات سالم و شفاف در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.   

انتهای پیام/392/ز

R7843/P1549/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فعالیت استاندار سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان