Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، باقر لاریجانی مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در هفتمین کنگره اخلاق پزشکی ایران در دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بیش از ۴۵۰ هزار سقط جنین قانونی و غیرقانونی در کشور انجام می‌شود که بحث بسیار مهمی است و تمهیداتی در کشور باید اندیشیده شود که سقط جنین آسان تلقی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او یکی دیگر از چالش‌های حوزه پزشکی را پیوند کلیه از دهنده زنده اعلام کرد و گفت: پیوند کلیه از دهنده زنده بسیار زیاد است در این زمینه هم مباحثی وجود دارد که نیاز به بررسی است.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کمیته اخلاق بالینی در کشور فعال می‌شود، ادامه داد: قرار است این موارد به صورت مجازی برای اساتید غیرپزشکی نیز آموزش داده شود.

باقر لاریجانی گفت: حدود ۷ میلیون خدمات پزشکی، ۶۰ میلیون درمان سرپایی و بیش از ۴ میلیون عمل جراحی سال ۹۷ انجام شده است که درصد رضایت مندی در خدمات کم نیست.

او افزود: در برخی موارد ممکن است نقص‌های هم داشته باشیم، اما اگر اصول اخلاقی را رعایت کنیم خدمات پزشکی می‌تواند در جامعه بسیار مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیوند کلیه میزان سقط جنین خرید و فروش کلیه سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آمارگیری نیروی کار در استان اردبیل آغاز شد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • جلوگیری از سقط عمد ۳ هزار مورد جنین سالم در کشور
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند