Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با دهه فجر با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تویسرکان، مراسم تجلیل از خانواده شهیدان حمید و مسعود داوری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در دبیرستان دخترانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرور سوری دانش‌آموز پایه دوازدهم دبیرستان دخترانه سمای تویسرکان در این مراسم شعری زیبا در وصف این شهیدان قرائت و پس از آن دانش‌آموزان سرود «سرفراز باشی میهن ‌من» را اجرا کردند. 

لعیا شوشتری مدیر دبیرستان دخترانه سما هم گفت: «دل شهید وسیع و بی‌انتهاست و مانند رود که هرگاه به اقیانوس متصل شود، دیگر رود نیست، اقیانوس است، دل شهید نیز در زمان شهادت به معدن عظمت الهی متصل می‌شود و معدن عظمت الهی هم بی‌انتهاست.»

علی داوری برادر شهیدان داوری از این دو شهید خاطراتی را بیان و وصیت‌نامه آنان را برای دانش‌‌آموزان قرائت کرد. در پایان مراسم نیز لوح سپاس به این خانواده بزرگوار تقدیم و جوایز نفرات برتر اخلاقی، درسی و ورزشی نیز به دانش‌آموزان اهدا شد.

به مناسبت ایام‌ مبارک دهه فجر، رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدشهر با امام جمعه دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام قهرمان عباسی با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: «همانطور که دانشگاه در پیروزی انقلاب اسلامی مؤثر بود در تداوم و پایداری آن‌ هم‌ باید تأثیرگذار باشد. دانشگاهیان باید همیشه در صحنه باشند و با حضور خود آینده‌ای روشن را فراروی مردم و کشور اسلامی ایران قرار دهند.»

دانش‌آموزان دبیرستان دوره دوم دخترانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه  گلزار مطهر شهدای این شهرستان را گلباران کردند.

همزمان با دهه مبارک فجر و به‌منظور تجدید عهد و پیمان و میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان دبیرستان دوره دوم دخترانه سمای واحد ساوه در مزار شهدای سرافراز حضور یافتند و با نثار فاتحه و اهدای گل رشادت‌های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و ولایت را گرامی داشتند.

مراسم جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دبستان دخترانه سمای شهر اهرم با حضور برخی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان و مدیران و دانش‌آموزان این دبستان برگزار شد.

در این مراسم برخی آثار و توانمندی‌های دانش‌آموزان از جمله فعالیت‌های قرآنی، نقاشی، مهارت‌های زندگی، حجم‌سازی و ... در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش آنا از بندرعباس، مسابقات دارت مشترک ویژه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و استانداری هرمزگان که با حضور بیش از 70 نفر از کارکنان  دانشگاه و استانداری هرمزگان  برگزار شد، پس از رقابت شرکت‌کنندگان و تعیین‌شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این مسابقات رضا ذاکری و محسن دهقانی از دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب نفر اول و دوم شدند و قاسم منصوری نفر سوم این مسابقات از استانداری هرمزگان شد.

در بخش خواهران نیز سحر شنبه‌زاده از دانشگاه آزاد اسلامی مقام نخست را از آن خود کرد و فهیمه نظری و نفیسه امیرمحمدی از استانداری هرمزگان نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامیداشت دهه فجر انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد استانداری هرمزگان دبیرستان دخترانه انقلاب اسلامی اسلامی ایران دخترانه سمای دانش آموزان برگزار شد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در دیدار حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تبریک انتصاب وی اظهار کرد: تغییرات و تحولات در زندگی ما نه‌تنها فرصت‌های جدید را به دست می‌آورند، بلکه به ما امکان رشد، یادگیری و تجربه‌ جدید را‌ می‌دهد.

وی اضافه کرد: هر تغییری می‌تواند به ما ارزش‌های جدیدی آموزش دهد و ما را به سمت بهبود و پیشرفت هدایت کند و باید آن را به‌عنوان فرصت‌هایی برای رشد و توسعه دیده و از این تجربه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: همواره ارتباطات تنگاتنگ و مثبتی را با دانشگاه آزاد داریم و به‌عنوان یک مدرس دانشگاه از نزدیک شاهد حرکت رو به پیشرفت دانشگاه در تمامی ابعاد فرهنگی و علمی‌ هستم.

تقی‌پور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خود را در جنبه‌های مختلف علمی و فرهنگی ازجمله دانشکده حقوق، کشاورزی و داروسازی به‌عنوان یک نشان کشوری شاخص کرده که این دستاورد ارزشمند به همت استادان و دانشجویان به دست آمده است.

وی با اشاره به صحبت‌های کارآفرینی و اقتصادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: دانشگاه‌ها نقش محوری در تحقق اهداف اقتصادی دارند و به‌عنوان مرکزی برای تولید دانش، تحقیقات علمی، و انتقال این دانش به جامعه عمل می‌کند و این فرآیند می‌تواند به توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهداف مقدس نظام اسلامی کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید