Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید «حمید پورمحمدی» روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: به دنبال آن هستیم گره های پیش روی تامین‌زیرساخت های استان‌ را برطرف کنیم.

او افزود: در این‌ راستا چندین پروژه اساسی و اولویت دار را برای تامین اعتبار انتخاب کرده ایم تا با تامین اعتبار لازم، برای برطرف کردن مشکلات آنان اقدام لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور یکی از نیازهای کرمانشاه را اشتغالزایی دانست و گفت: بحث ایجاد اشتغال به ویژه برای دانش آموخته گان دانشگاهی یکی از اولویت های اساسی ما است.

پورمحمدی افزود: برای ایجاد اشتغال در کرمانشاه نیازمند سرمایه گذاری و تامین اعتبار و تسهیلات برای سرمایه گذاران هستیم.

او در رابطه با پروژه های زیرساختی گفت: قطار شهری اولویت اصلی استان است و برای به بهره برداری رسیدن مرحله اول آن ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهارداشت: در سازمان‌ برنامه بودجه ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق به پروژه اختصاص داده خواهد شد و ۳۵۰ میلیارد تومان نیز از دارایی های شهرداری کرمانشاه تامین می‌ شود.

پورمحمدی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه از طریق بانک سپه تامین اعتبار می شود تا گام نخست پروژه قطار شهری تا پایان سال ۹۹ به پایان برسد.

او یادآور شد: جاده گیلانغرب به سومار یکی دیگر از نیازهای زیرساختی استان کرمانشاه است که علاوه بر کمک به مروم منطقه منجر به تقویت صادرات خواهد شد.

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه افزود: این پروژه در صورت تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به اتمام‌ خواهد رسید و بانک های ملت و رفاه این اعتبار را تامین می کنند.

پورمحمدی با اشاره به اهمیت تکمیل جاده کریدور غرب گفت: برای به پایان رسیدن پروژه جاده کرمانشاه به کامیاران نیاز به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار است از این رو سازمان برنامه و بودجه تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این‌ پروژه تامین می‌کند.

او در رابطه با تامین آب شرب شهر کرمانشاه اظهارداشت: برای تصفیه آب شرب کرمانشاه تهیه تجهیزاتی با اعتبار ۷۰‌ میلیارد تومان لازم است که این پول از طریق بانک های تجارت و صادرات تامین خواهد شد.

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه در باره راه آهن غرب کشور گفت: نگرانی هایی در زمینه تامین اعتبار راه اهن‌ کرمانشاه به عراق وجود داشت که براساس آن بنا شد تا موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

پورمحمدی عنوان کرد: برای اجرای طرح گرمسیری نیز بودجه ای در نظر گرفته شده است که برای تصمیم گیری آن نیاز به برگزاری جلساتی در سطح کلان تر داریم.

او اضافه کرد: سامانه سردسیری، باقی مانده اعتبارات زلزله، طرح های آبیاری و بازسازی راه های روستایی نیازمند تامین اعتبار و بررسی های بیشتر دارند.

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: آزاد راه های همدان به کرمانشاه و کرمانشاه به حمیل نیاز به برنامه های بیشتری دارندتا بتوانیم از بخش خصوصی برای اجرای این پروژه ها حمایت کنیم.

 انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه قطار شهری کرمانشاه سازمان برنامه و بودجه زلزله کرمانشاه میلیارد تومان اعتبار تامین اعتبار قطار شهری خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳

بررسی بودجه ۱۴۰۳ نسبت به جداول بودجه سال قبل نشان میدهد، یارانه نان با رشد قابل توجهی مواجه شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال1402در حدود56هزار میلیارد تومان است در حالیکه دولت از بودجه سال گذشته حدود159هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است.

این رقم نشان میدهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود143هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150درصد رشد
داشته است.

علاوه بر آن اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه در حدود75هزار میلیارد تومان پیشبینی شده که نسبت به اعتبار69هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته حدود9درصد رشد را تجربه کرده است.

مرکز پژوهشهای مجلس در این خصوص تاکید دارد، چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی،تخصیص اعتبارات است که به نظر میرسدبه دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد