Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@21:57:43 GMT

سکانس‌هایی از فیلم سینمایی گروگان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۵۴۳۲

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «گروگان» به کارگردانی اصغر هاشمی و نویسندگی قاسم جعفری و یوسف رضارئیسی محصول سال 1374 است. مسیح سه پنج رانندهٔ یکی از تریلی‌هایی که محموله بزرگ مواد مخدر و اسکناس‌های تقلبی را حمل می‌کند توسط پلیس شناسایی و در درگیری زخمی می‌شود و در بیمارستان بستری می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج احمد مأمور آگاهی دوست زمان جوانی مسیح او را می‌شناسد و از او می‌خواهد که اطلاعات لازم را از تشکیلات قاچاقچیان به پلیس بدهد. اما او حاضر به همکاری نمی‌شود و زمانی‌که توسط قاچاقچیان در می‌یابد همسر و فرزندش در دام آن‌ها هستند، مصمم تر می‌شود تا با پلیس همکاری نکند. او بعد از فرار از دست مأموران پلیس و دزدیدن یکی از کانتینرهای حامل مواد مخدر قصد معامله با قاچاقچیان را دارد که پلیس وارد ماجرا می‌شود و با درگیری بین مأموران نیروی انتظامی و خلافکاران، مسیح با همسر و فرزندش فرار می‌کند، اما همسرش به او می‌گوید که دیگر حاضر به همراهی او نیست مگر اینکه با پلیس همکاری کند. مسیح هم به کمک حاج احمد قلعه بزرگی که محل جابه جایی محموله هاست را شناسایی می‌کنند و با زحمت زیاد و درگیری طولانی موفق به دستگیری افراد باند بزرگ قاچاق می‌شوند. جمشید هاشم پور، جهانبخش سلطانی، زهره حمیدی، حسین کسبیان، محمد پورغلامی، کاظم هژیرآزاد، رضا مرادیان، طیب شرافتی، رفیع مددکار، فرهاد خانمحمدی، کریم نشاط، انوشیروان نعیمی، مهدی یوسفی، اکبر پاکزاد، حسین غیابی، منصور فرنیا، افسانه هاشمی، محمدرضا گوهرمنش، حسین میرزایی، حسن رضایی، محمدرضا کسرایی، ابراهیم شمس، آناهیتا رشمانی، علیرضا آب آب، رضا طاهری و محمد احمدی مقابل دوربین حسین ملکی بازی کردند. فریبرز لاچینی موسیقی متن این فیلم را ساخت و کامران قدکچیان این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ نانسی پلوسی برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سکانس طلایی سکانس برتر سینما اصغر هاشمی زهره حمیدی جهانبخش سلطانی جمشید هاشم پور سینمای ایران فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروزآباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان فارس، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار خود (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر نمودند.

سرهنگ جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 6093224

دیگر خبرها

  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم