Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایی رسیده‌ایم که lمحکم و استوار مقابل همه تهدیدات دشمنان می‌ایستیم.

سردار بهمن ریحانی امروز (۱۷ بهمن) در یادواره 1096 شهید عشایری استان کرمانشاه که با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و به یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی ما را به اوج عزت و شکوه رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، ریحانی اضافه کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما خوار و ذلیل و توسری‌خور استکبار بودیم و امروز به برکت انقلاب به جایی رسیده ایم که بارها بر گوش جهان استکبار و آمریکا سیلی زده‌ایم.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ملت ایران درحوزه‌های مختلف بر اوج قله افتخار بوده و در دنیا سرآمد هستند، گفت: امروز ایران اسلامی موشک "ماهواره‌بر" ساخته و به جایی رسیده‌ایم که اگر دشمنان تهدیدمان کنند مقابل آنها می ایستیم و دنیا این موضوع را در جریان شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نظاره‌گر بود.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب مکتبی را بنیان نهاد که از انسان های معمولی سرداران بزرگی مثل حاج قاسم تربیت کرد که حتی دشمنان هم به قدرت او اعتراف کرده اند.

ریحانی در ادامه صداقت، وفاداری، سلحشوری، ایستادگی و کم ‌توقعی از صفات بارز عشایر کُرد زبان عنوان کرد و افزود: عشایر استان کرمانشاه با تقدیم 1096 شهید عشایری دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده اند و به تعبیر مقام معظم رهبری مصداق بارز سینه ستبر ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه جامعه عشایری جامعه‌ای زنده، پویا و پشتیبان انقلاب هستند، گفت: عشایر همواره در صحنه های سرنوشت ساز و در همه بسترهای امنیتی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... پای کار بوده‌ و خواهند ماند.

در این یادواره مراسم نمادین تشییع شهدای عشایری استان با نوای سوزناک چَمَری(موسیقی عزای کردها)  برگزار شد و حاضران با در دست داشتن تمثال سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به یاد شهدا عزاداری کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه سپاه نبی اکرم استانی سیاسی فرمانده سپاه نبی اکرم ص سپهبد حاج قاسم سلیمانی جایی رسیده ایم استان کرمانشاه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی حاصل فداکاری و رشادت مجموعه عظیم و قدرتمند سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است.

محمد حاتمی همچنین گزارشی از فعالیت‌های شاخص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، مجموعه فعالیت‌ها در مرکز رشد، مرکز تخصصی طب ورزشی و رشته دایر ارائه کرد و افزود: براساس نیاز جامعه جوانان در شهرستان می‌توانیم رشته‌های مهارتی مورد تقاضای منطقه را در این دانشگاه دایر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه هم در این دیدار با اشاره به موقعیت مهم دانشگاهیان در شناخت، تبیین مسائل سیاسی و فرهنگی، از تلاش دانشگاهیان در همراهی برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی قدردانی کرد.

علی یعقوبیان متذکر شد: شهید مطهری الگویی برای استادان و جوانان است؛ چراکه با شجاعت و غیرت دینی برخورد منطقی با مخالفان نظام داشت.

وی مطرح کرد: در بیشتر کشور‌ها پارامتر‌های قدرت و ارزش جامعه را نیروی نظامی و نیرو‌های متخصص می‌دانند که توسط استادان و معلمین نیروی انسانی متعهد و متخصص پرورش داده می‌شوند؛ چراکه آینده کشور در گرو تربیت چنین نسلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه بر ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار ماهر و سروان ارمی هم ضمن تبریک هفته معلم، تعلیم و تربیت را بسیار مهم حساس و حیاتی عنوان کردند و افزودند: باید استادان با ایجاد روحیه امیدآفرینی و از بین بردن یأس و ناامیدی، مسیر روشن و امید به آینده و دانایی را تقویت کنند.

سرهنگ ماهر گلزار پنج شهید گمنام در دانشگاه را منشأ و مأمنی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان تربت‌حیدریه برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی