Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید و جمشید محمودی امسال پس از موفقیت «چند متر مکعب عشق» با فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر آمده‌اند.​

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برادران محمودی از جمله فیلمسازان موفق چند سال اخیر سینمای ایران هستند که با اولین اثر سینمایی‌شان «چند متر مکعب عشق» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو فیلمساز از جمله فیلمسازان پرکار این روزهای سینمای ایران به حساب می‌آیند. آنها طی دو سال اخیر فیلم‌های «شکستن همزمان بیست استخوان»، «رونا جان» و «رفتن» را ساخته‌اند که در جشنواره‌های مختلف خارجی موفق به کسب جوایز متعدد شده‌اند و برای دومین بار با فیلم «مردن در آب مطهر» به جشنواره فیلم فجر آمده‌اند.

نقطه اشتراک اکثر آثار برادران محمودی قصه‌ای عاشقانه است که در دل فیلم‌هایشان وجود دارد و در «مردن در آب مطهر» نیز این نقطه اشتراک دیده می‌شود و البته برادران محمودی باز هم به موضوع مهاجرت پرداخته‌اند و از این حیث فیلم جدیدشان در جشنواره فجر می‌تواند اثری متفاوت و خاص به حساب بیاید.

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به شرح زیر است:

در خلاصه داستان فیلم آمده است:

هر بلایی که سرعشق می آید از دربه دریست

رونا: حامد

ازدریا نترسی یا

از هر چی بترسی بلای جونت میشه

حامد: نمی‌ترسم

نویسنده و کارگردان : نوید محمودی 

تهیه‌کننده : جمشید محمودی 

بازیگران : علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا، صدف عسگری و سوگل خلیق علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی، فاطمه میرزایی و علیرضا مهران و  ... 

عوامل این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان: ‌نوید محمودی، تهیه کننده:جمشید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: نیما جعفری جوزانی،صدابردار: محمد شاهوردی، صداگذار: حسین قورچیان، آهنگساز: سهند مهدیزاده، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، طراح لباس: شبنم اصغری، دستیار کارگردان و بررنامه ریز :سیاوش رمضان لو، منشی صحنه : فائزه گرکانی، مدیر تولید: هادی حیدری، عکاس: پیمان داداش زاده، روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی، فیلمبردار پشت صحنه: منوچهر مرزبان.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی شادمان نوید محمودی جمشید محمودی مردن در آب مطهر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر برادران محمودی مردن در آب مطهر جمشید محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد کتاب مویه های آمو

پنجمین همایش ادبی از بلخ تا نیشابور به همت انجمن ادبی خانه مولانا و حوزه هنری استان قم با رونمایی و نقد کتاب مویه‌های آمو اثر سیدسکندر حسینی بامداد در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار شد.

این همایش با حضور شاعران و نویسندگان ایران و افغانستان و با هدف شناخت بهتر و عمیق‌تر شعر امروز افغانستان برگزار شد.

در این همایش حسین محمدی مبارز، طهماسبی خراسانی‌ و سید حسین فصیحی با اجرای سیدعلی نقیب به نقد و بررسی مجموعه شعر مویه‌های آمو پرداختند.

منتقدین به کشف مضامین و خلق آثار موفق در زمینه‌های مختلف آیینی، اجتماعی و عاشقانه، سلیس بودن و به‌روز بودن زبان، بلخ‌گرایی و هویت تمدنی، انتخاب درست واژگان در شعر و انتخاب مناسب عنوان کتاب و تناسب آن با سروده‌های اجتماعی و عاشقانه اشاره کردند.

در این محفل ادبی سیده تکتم حسینی، احسان‌الله بدخشانی، شفیق صادقی، اعلا امیری، مژگان فرامنش، اسحاق ثاقبی داراب، معصومه جمالی، مجتبی خرسندی و سید سکندر حسینی بامداد (نویسنده مجموعه شعر مویه‌های آمو) شعرخوانی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نقد کتاب مویه های آمو
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد