Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:42:43 GMT

الزام رانندگان اتوبوس به ثبت ساعت

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۵۸۴۰

الزام رانندگان اتوبوس به ثبت ساعت

به  گزارش   خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ "محمد حیدری  با توجه به اهمیت سلامت سفر مسافران اتوبوس، رانندگان این ناوگان موظفند از ساعت ۲۲ تا ۷ صبح در همه پاسگاه‌های پلیس راه توقف و نسبت به کنترل سیستمی و فیزیکی ثبت ساعت کنند.

او ادامه داد: پلیس‌راه استان کرمانشاه با تشکیل تیم‌های مشترک با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اجرای طرح‌های ویژه و نظارت‌های میدانی بر عملکرد شرکت‌های مسافربری و رانندگان اتوبوس‌ها اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری ادامه داد: رانندگان مندرج در صورت وضعیت مسافری موظف هستند از مبدأ سفر تا مقصد حضور داشته و در اولین پاسگاه پلیس راه ثبت ساعت و در آخرین پاسگاه نسبت به ابطال دفترچه کار خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه افزود: سامانه نظارتی سپهتن نیز نوع رانندگی و تخلفات ارتکابی رانندگان اتوبوس را به اولین پاسگاه پلیس راه اعلام کرده و در این خصوص اعمال قانون صورت خواهد پذیرفت.

او در پایان گفت: مسافران اتوبوس‌های بین شهری می‌تواند از طریق سامانه ۱۱۰۱۲۰ تخلفات رانندگان اتوبوس و همچنین تقدیر از نوع رانندگی آنان را گزارش کنند.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی نیروی انتظامی حوادث رانندگی استان کرمانشاه رانندگان اتوبوس پلیس راه ثبت ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس