Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هوشنگ فولادی معاون درمان تامین اجتماعی کردستان امروز در آیین بهره برداری از این طرح‌،  با بیان اینکه طرح توسعه مرکز اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی از دیگر طرح‌های افتتاح شده در ایام دهه فجر است، گفت: برای توسعه این طرح ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده که شامل ۱۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برای توسعه فیزیکی و هفت میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برای تجهیزات پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح یک هزار و ۴۴ متر مربع مساحت به همراه مرمت و بازسازی آزمایشگاه براساس چارت تشکیلاتی و بهبود روند کار و تقسیم بندی فضای فیزیکی براساس نوع خدمت انجام شده است.

فولادی گفت: با توجه به توسعه در آزمون مهر ۱۳۹۷ تعداد ۶ نفر پرستار، یک نفر بهدار برای این بخش جذب شده و در این توسعه ضمن بهینه سازی فضا‌های تعریف شده در اورژانس براساس استاندارد‌های اعتبار بخشی، فضای سرپایی اورژانس از بستری کاملا جدا شده و ارتباز این ۲ بخش فقط از طریق تریاژ که در حد فاصل آن‌ها قرار گرفته، امکانپذیر است.

معاون درمان تامین اجتماعی کردستان یادآور شد: قبل از توسعه تعداد تخت‌های بستری اورژانس ۱۰ تخت (هفت تخت بستری و سه تخت سرم تراپی) بود که با توجه به جداسازی اورژانس کودکان و ایجاد تخت ایزوله و نیز تخت بیماران اعصاب و روان و همچنین چیدمان تخت‌های بستری در قسمت‌های حاد و تخت حاد، تخت‌های بستری به ۱۷ تخت و سرم تراپی به هفت تخت افزایش یافته که به احتساب خت‌های مذکور مجموع تخت‌های اورژانس از ۱۰ تخت به ۲۴ تخت افزایش یافته است.

او افزود: همچنین در همین بازه زمانی با توجه تخصیص بخشی از فضای فیزیکی آزمایشگاه به طرح توسعه اورژانس بخش آزمایشگاه نیز بر اساس استاندار‌های موضوعی بازمهندسی و ارتقا یافته و بر مبنای جداسازی فضا‌های کلینیک سولوژی، پاتولوژی، میکروب شناسی مجددا بازسازی شود.

فولادی بیان کرد:مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان هم اکنون دارای ۲ بیمارستان در شهرستان‌های سنندج و سقز، یک پلی کلینیک تخصصی در شهرستان سنندج، ۲ درمانگاه تخصصی در شهرستان‌های بیجار و قروه و ۲ درمانگاه عمومی در شهر‌های مریوان و کامیاران است.

او گفت:درمانگاه عمومی تامین اجتماعی بانه هم اکنون مراحل آزمایشی ارایه خدمات خود را سپری می‌کند و این سازمان به دنبال استخدام ۱۴ نیروی تخصصی برای آن است.

گفتنی است؛ از مجموع بهره‌مند از خدمات تامین اجتماعی استان کردستان، ۲۰۶ هزار نفر بیمه شده اصلی، ۲۹ هزار نفر مستمری بگیر و سه هزار و ۳۰۰ نفر نیز مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان تامین اجتماعی سنندج دهه فجر درمان تامین اجتماعی کردستان تخت های بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد