Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: طی ۱۰ سال گذشته از استان کرمان سه تیم به لیگ برتر آمده که نشان دهنده ظرفیت های بالای فوتبال استان کرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید جلالی در نشست با اصحاب رسانه افزود: از نظر تاکتیکی وضعیت دفاعی تیم را بهبود بخشیدیم و در گل های خورده در جدول رده بندی در رتبه ششم قرار داریم و در نیم فصل با هزینه ای معقول ۶ بازیکن به ترکیب تیم اضافه کردیم که اکنون وضعیت تیم بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با فعالیت بیشتر و استفاده از امکانات باشگاه سطح امیدواری تیم را بسیار افزایش دادیم که نشان می دهد در مسیر خوبی وارد شدیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تیم فوتبال گل گهر در بازی های آینده بازی بهتر، معقول تر و قوی تری را ارائه می دهد که با همکاری و مشارکت بازیکنان، کادر فنی و افراد تاثیرگذار در فوتبال شهر چالش ها را رفع می کنیم.

وی ادامه داد: رفع موقت چالش ها تضمینی برای آینده نیست مگر اینکه اقدامات غنی تری برای تیم گل گهر سیرجان انجام شود.

جلالی تصریح کرد: فضای تیم فوتبال گل گهر سیرجان در زمانی که به این تیم آمدم، نا امیدانه بود و درصد بالایی از بازیکنان به بقای تیم در لیگ برتر امیدوار نبودند و وضعیت تمرین و اسکان، گروه پزشکی، آنالیزور و روانشناس نامناسب بود که برای آنان چاره جویی کردیم.

وی افزود: طی ۱۰ سال گذشته از استان کرمان سه تیم به لیگ برتر آمده که نشان دهنده ظرفیت های استان کرمان است و باقی نماندن این تیم ها در لیگ برتر جای کارشناسی دارد اما مشکلات این تیم ها مشترک بوده است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه صعود به لیگ برتر کاری بسیار بزرگ محسوب می شود و باقی ماندن در این لیگ کاری بزرگ تر است بیان داشت: پرداختن به این موضوع که نداشتن ثبات تیم های استان کرمانی در لیگ برتر به ورزش این استان کمک می کند.

وی اضافه کرد: برخی مشکلات می تواند سال ها ما را از موفقیت بازدارد لذا ابتدا باید بدانیم در لیگ برتر در چه سطحی رقابت می کنیم و تیم های دیگر چه کردند که سال ها در لیگ برتر باقی مانده اند؟

جلالی افزود: با وجود پشتوانه قوی تیم فوتبال گل گهر همچنان نیازمند دیدگاه کارشناسی و آموزش های حرفه ای به خصوص در حوزه نیروی انسانی هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجید جلالی تیم فوتبال گل گهر سیرجان سرمربی تیم فوتبال گل گهر استان کرمان لیگ برتر لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی کم‌تجربه‌ای نیست؛ او بعد از سال‌ها دستیاری در کنار مربیانی مثل فیروز کریمی، مانند خیلی از دستیاران دیگر راه خودش را جدا کرد و در نخستین سال سرمربیگری‌اش به شیرین‌فراز رفت و نماینده وقت کرمانشاه را از سقوط به دسته دوم نجات داد. ماجراجویی‌های او اما به همین‌جا ختم نشد و مهاجری به لیگ دسته دوم رفت و طی یک پروسه ۴ساله سیاه‌جامگان کم‌بضاعت و خصوصی را از لیگ دسته دوم به لیگ برتر رساند.

همه آن‌هایی که فوتبال تیم‌های مهاجری را از همان زمان سیاه‌جامگان دنبال می‌کردند به زیبا بازی کردن تیم‌هایش اذعان داشتند. فوتبال زیبا و تماشاگرپسند مهاجری به شکلی بود که وقتی به خاطر فشار بیماری قصد ترک نساجی مازندران را داشت، هواداران ایستاده او را تشویق کردند و حتی بعدتر وقتی با نتایج نه‌چندان خوب از مسجدسلیمان خداحافظی کرد، تماشاگران تیفوسی خوزستان تا فرودگاه دنبالش آمده بودند تا تیم‌شان را ترک نکند.

او امسال در خیبر هم همین روند زیبا بازی کردن را دنبال می‌کند. به آمار تیمش نگاه کنید؛ بیشترین گل زده در لیگ با میانگین نزدیک به ۲ گل در هر بازی. از این آمار مهم‌تر اینکه به جز دروازه‌بانش تقریباً همه بازیکنان خیبر برای تیم مهاجری گلزنی کرده‌اند و این یعنی او به خوبی می‌داند چگونه از بازیکنانش بازی بگیرد؛ نمونه‌اش گل دوم خیبر مقابل دریای بابل که با ارسال مدافع چپ روی پای مدافع راست تبدیل به گل شد.

تیم مهاجری روی زمین خوب کار می‌کند، بازیکنانش به خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند و نفوذ به دروازه آن‌ها آسان نیست، آمار هم همین را می‌گوید متوسط تقریبا هر ۲ بازی یک گل!

نکته جالب دیگر در تیم خیبر این است که تقریباً همه بازیکنان حاضر در لیست آن‌ها به میدان فرستاده شده‌اند. مهاجری بازیکن اضافه برای خیبر جذب نکرده و همگی با یک هدف مشخص به این تیم آمده‌اند و تا اینجای کار که ۲۸ بازی از لیگ می‌گذرد به همه آن‌ها به فراخور شرایط بازی رسیده است.

حالا که تیم خیبر در فاصله ۶ هفته تا پایان لیگ ۶۴ امتیازی شده، بسیاری این تیم را با شمس‌آذر مقایسه می‌کنند که صعودی زودهنگام به لیگ برتر داشت، گرچه قزوینی‌ها در مجموع ۷۰ امتیاز کسب کردند و مهاجری و یارانش حالا این فرصت را دارند تا با گذر از این امتیاز و شکستن رکورد ملوان ۷۱ امتیازی، قاطعانه‌ترین صعود تاریخ را به نام خود رقم بزنند.

با تمام این‌ها احتمالاً بایستی خیبر و مهاجری را مهمان زودهنگام لیگ برتر دانست؛ خیبر و هوادارانش زیباکننده لیگ برتر آتی خواهند بود و مهاجری و بازیکنانش هم از لحاظ فنی به دلنشین‌تر شدن فوتبال در این سطح کمک خواهند کرد و احتمالاً این گزاره ثابت خواهد شد که فوتبال ایران باید به میهمان لرتبارش احترام ویژه‌ای بگذارد.

دیگر خبرها

  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست