Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمد کاظم کشور شاهی، مدیرعامل مرکز شتاب دهنده پیشگامان یزد با اشاره به برگزاری استارت آپ دموی زندگی و کسب و کار هوشمند، گفت: برگزاری این استارتاپ، فرصتی مناسب برای رشد کسب و کار‌های نوین است.

اوافزود: با توجه به پایان سومین چرخه شتابدهی شتاب دهنده پیشگامان، استارتاپ‌های موفق این مرکز و چندین استارتاپ موفق ملی دیگر، آمادۀ جذب سرمایه و ورود به مرحلۀ تجاری سازی ایده‌های خود هستند، لذا در قالب رویدادی با عنوان استارتاپ دمو با هدف تلاش برای جذب سرمایه، به معرفی کسب و کار خود به سرمایه گذاران خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدف اصلی این رویداد را مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبین ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه گذاران دانست و بیان کرد: سرمایه گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌ها را بررسی کرده و سپس با برگزاری جلسات خصوصی و بررسی مواردی از جمله میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره به ارزیابی آن‌ها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آن‌ها اعلام نظر خواهند کرد.

کشورشاهی افزود: حضور در چنین مجموعه‌هایی تمرین و آموزش فرهنگ کار و خرد جمعی برای جوانان علاقه‌مند به کارآفرینی است.

محور‌های این استارتاپ دمو شامل کسب و کار هوشمند، زندگی و رفتار هوشمند، آموزش و ارتباطات هوشمند، بازی سازی هوشمند، سلامت هوشمند، حمل و نقل هوشمند و سایر زمینه‌های هوشمند سازی زندگی و کسب و کار است.

گروه تعاونی پیشگامان با در نظر گرفتن پتانسیل‌های موجود در استان یزد از نظر فضای کسب و کار و نیروی جوان تحصیل کرده، مستعد، با انگیزه و آشنا به مفاهیم کسب و کار‌های نوپا اقدام به راه اندازی اولین و تنها شرکت دانش بنیان شتاب دهنده در این استان نموده و در این راه سعی دارد به جذب سرمایه استارتاپ‌ها و رونق این فضا از کسب و کار نوپا و صاحبان ایده ارزش آفرین کمک کند.

خروجی این شتابدهنده تاکنون بیش از ۲۰ تیم ایده موفق بوده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کسب و کارهای نوین سرمایه گذاران استارتاپ دمو کسب و کار استارتاپ ها شتاب دهنده جذب سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد